Geplaatst op: 28-02-2018
Auteur: Marc Gerlings

Vlissingen en Middelburg sluiten aan bij Zeelandpas

Vlissingen en Middelburg sluiten aan bij Zeelandpas
Foto: VVV Zeeland

Op 1 maart 2018 gaat het nieuwe pasjaar voor de ZeelandPas van start en is de pas weer voor toeristen en inwoners verkrijgbaar bij de VVV-Inspiratiepunten en andere deelnemende verkooppunten. Het aanbod van de ZeelandPas is dit jaar uitgebreid met een aantal nieuwe acties, daarnaast zijn de gemeenten Middelburg en Vlissingen aangesloten.

Projectleider Noëlle Verhage: "Wij zijn erg blij dat we nu met alle Zeeuwse gemeenten vertegenwoordigd zijn met acties en activiteiten bij de ZeelandPas, in alle gemeenten zijn mooie belevingen waar men als inwoner en gast gebruik van kan maken”.

Stimuleer Zeeland ontdekken
Naast de bekende dagattracties en musea zijn er ook vele andere unieke activiteiten zoals bijvoorbeeld golfsurfen, paardrijden op het strand, een Zeeuwse kookworkshop, Zeeuws eten en prachtige streekproducten. Het doel van de ZeelandPas is om inwoners en gasten te inspireren om erop uit te gaan in Zeeland. De pas geeft meer dan € 1.000,- voordeel bij ruim 300 Zeeuwse belevingen, waaronder vele grote Zeeuwse dagattracties en musea. Buiten het beleefaanbod biedt de ZeelandPas ook weer gratis extra’s. Zo is de deelname aan een stadswandeling door Domburg, Hulst, Sluis, Terneuzen, Veere en Zierikzee gratis inbegrepen. Ook zijn er weer vervoersmogelijkheden, al dan niet gratis, aan de pas gekoppeld. Voor een actueel overzicht www.zeelandpas.nl.


Distributie
De ZeelandPas is voor € 4,- per persoon verkrijgbaar bij onder andere de 16 VVV-Inspiratiepunten in Zeeland, via de webshop www.zeelandshop.com en een groot aantal Zeeuwse verblijfsaccommodaties en andere verkooppunten. Een compleet overzicht van verkooppunten is te vinden op www.zeelandpas.nl.
Trefwoorden: toerisme, marketing, loyaliteit, beleving, regiomarketing

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

31/12/24
Klimrijk Brabant breekt alle records: 50.665 bezoekers in 2024
Het was een jaar om nooit te vergeten voor Klimrijk Brabant. Het klimbos in Veldhoven heeft 2024 afgesloten met een ongekend bezoekersrecord: maar liefst 50.665 avonturiers hebben de klim uitdagingen aangenomen
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
24/12/24
Beekse Bergen breekt record met 1,5 miljoen bezoekers
Safaripark Beekse Bergen heeft een mijlpaal bereikt: het park heeft afgelopen jaar maar liefst 1,5 miljoen bezoekers mogen ontvangen. Dit is een recordaantal voor het dierenpark, dat bekend staat om zijn unieke safaribeleving.
23/12/24
Hoe kom je aan het geld om te investeren in je bedrijf
Ondernemen doe je om geld te verdienen, maar om goed te kunnen ondernemen, heb je ook geld nodig. De...
20/12/24
DierenPark Amersfoort opent nieuwe Chimpanseevallei
DierenPark Amersfoort heeft de deuren geopend van haar nieuwste themagebied: de Chimpanseevallei. Bezoekers kunnen nu oog in oog staan met deze bijzondere primaten in een volledig vernieuwde omgeving.
06/12/24
Beekse Bergen opent tropisch binnenspeelparadijs: Speelland Indoor
Beekse Bergen breidt deze winter uit met een nieuwe attractie: Speelland Indoor. Speelland Indoor bevindt zich op het terrein van Speelland Beekse Bergen, waar bezoekers in het voorjaar en de zomer kunnen genieten van dagrecreatie rond het Victoriameer.
04/12/24
Laatste maand om subsidie voor cyberweerbaarheid aan te vragen: vrijetijdssector loopt achter
Meer dan de helft van het budget voor de subsidieregeling ‘Mijn Cyberweerbare Zaak’ is inmiddels aangevraagd. Maar weinig aanvragen komen uit horeca, cultuur en recreatie. Nog tot en met 31 december 2024 kunnen bedrijven een aanvraag doen.
04/12/24
Exclusief voor leden
Toegankelijk maken collectie kost 5 jaar
De komende vijf jaar werkt attractie en mediamuseum Beeld & Geluid, in samenwerking met een aantal partijen, aan het toegankelijker maken van zijn collectie. Het zogeheten TACIT onderzoeksproject, gefinancierd door de NWO met 3,2 miljoen euro, ontwikkelt innovatieve technologieën die informatie toegankelijker maakt voor mensen met een auditieve, visuele en cognitieve beperking.