Geplaatst op: 28-02-2018
Auteur: Marc Gerlings

Vlissingen en Middelburg sluiten aan bij Zeelandpas

Vlissingen en Middelburg sluiten aan bij Zeelandpas
Foto: VVV Zeeland

Op 1 maart 2018 gaat het nieuwe pasjaar voor de ZeelandPas van start en is de pas weer voor toeristen en inwoners verkrijgbaar bij de VVV-Inspiratiepunten en andere deelnemende verkooppunten. Het aanbod van de ZeelandPas is dit jaar uitgebreid met een aantal nieuwe acties, daarnaast zijn de gemeenten Middelburg en Vlissingen aangesloten.

Projectleider Noëlle Verhage: "Wij zijn erg blij dat we nu met alle Zeeuwse gemeenten vertegenwoordigd zijn met acties en activiteiten bij de ZeelandPas, in alle gemeenten zijn mooie belevingen waar men als inwoner en gast gebruik van kan maken”.

Stimuleer Zeeland ontdekken
Naast de bekende dagattracties en musea zijn er ook vele andere unieke activiteiten zoals bijvoorbeeld golfsurfen, paardrijden op het strand, een Zeeuwse kookworkshop, Zeeuws eten en prachtige streekproducten. Het doel van de ZeelandPas is om inwoners en gasten te inspireren om erop uit te gaan in Zeeland. De pas geeft meer dan € 1.000,- voordeel bij ruim 300 Zeeuwse belevingen, waaronder vele grote Zeeuwse dagattracties en musea. Buiten het beleefaanbod biedt de ZeelandPas ook weer gratis extra’s. Zo is de deelname aan een stadswandeling door Domburg, Hulst, Sluis, Terneuzen, Veere en Zierikzee gratis inbegrepen. Ook zijn er weer vervoersmogelijkheden, al dan niet gratis, aan de pas gekoppeld. Voor een actueel overzicht www.zeelandpas.nl.


Distributie
De ZeelandPas is voor € 4,- per persoon verkrijgbaar bij onder andere de 16 VVV-Inspiratiepunten in Zeeland, via de webshop www.zeelandshop.com en een groot aantal Zeeuwse verblijfsaccommodaties en andere verkooppunten. Een compleet overzicht van verkooppunten is te vinden op www.zeelandpas.nl.
Trefwoorden: toerisme, marketing, loyaliteit, beleving, regiomarketing

CELTH
 
   
   
   
   
   

   

   
   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

06/11/24
Ondernemers vrijetijdssector minder positief
Nederlandse ondernemers zijn minder positief dan een jaar eerder. Toch verwachten ze in 2025 te investeren en de personeelssterkte. Het ondernemers vertrouwen is in Nederland onverminderd licht negatief. Hoe zit het in de vrijetijdssector?
15/10/24
Exclusief voor leden
Inclusieve watersport bij RiF010
Van 7 tot en met 12 oktober vond de Week van de Toegankelijkheid plaats, waarbij RiF010 heeft laten zien dat inclusiviteit in de watersport echt belangrijk is. En gewoon ook kan.
11/10/24
Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming – Maak deel uit van de toekomst van toerisme!
NRIT organiseert in samenwerking met CELTH en de Recreatie Vakbeurs een kennisevent rond bestemming in balans. In slechts twee uur ben je helemaal up-to-date met de nieuwste inzichten en strategieën. Je leert van experts, netwerkt met vakgenoten én krijgt praktische handvatten om direct mee aan de slag te gaan in jouw regio.
09/10/24
Exclusief voor leden
Breaking werkt samen met 3x3
Op 12 oktober 2024 vindt het Nederlands Kampioenschap Breakdance plaats onder de naam Amsterdam Breaking Championships. Dit jaar bundelt de breakdance community de krachten met 3x3 basketbal in de iconische Gashouder in de hoofdstad.
19/09/24
Exclusief voor leden
Eurostar ziet 5% groei door sportzomer
Treinbedrijf Eurostar vervoerde 1,9 miljoen klanten naar en van de Olympische en Paralympische Spelen werden gebracht. Dit is een stijging van 5% ten opzichte van vorige zomer.
11/09/24
Hoger beroep over mountainbikeroute Sallandse Heuvelrug
Routenetwerken Twente is het niet eens met de gerechtelijke uitspraak over de langere sluiting van de mountainbikeroute op de Sallandse Heuvelrug en gaat in hoger beroep. De beheerorganisatie zet nu ook eigen onderzoek naar flora en fauna in.
29/08/24
Sportevenementen zorgen voor stijging camperreserveringen bij Goboony
De unieke combinatie van het EK-voetbal, de Tour de France en de Olympische Spelen heeft deze zomer geleid tot een stijging van ongeveer 9% in reserveringen bij Goboony, het grootste deelplatform voor campers in Europa.
27/08/24
Exclusief voor leden
Oplopende arbeidskosten en verliezen in gastvrijheidssector
Bedrijven in de gastvrijheidssector zijn minder positief over de bedrijfsresultaten van het afgelopen halfjaar dan de gemiddelde Nederlandse ondernemer. Ze zijn wel positiever over de arbeidsmarkt en ervaren als gevolg van het tekort aan personeel minder vaak een hoge werkdruk.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.