Geplaatst op: 28-02-2018
Auteur: Marc Gerlings

Vlissingen en Middelburg sluiten aan bij Zeelandpas

Vlissingen en Middelburg sluiten aan bij Zeelandpas
Foto: VVV Zeeland

Op 1 maart 2018 gaat het nieuwe pasjaar voor de ZeelandPas van start en is de pas weer voor toeristen en inwoners verkrijgbaar bij de VVV-Inspiratiepunten en andere deelnemende verkooppunten. Het aanbod van de ZeelandPas is dit jaar uitgebreid met een aantal nieuwe acties, daarnaast zijn de gemeenten Middelburg en Vlissingen aangesloten.

Projectleider Noëlle Verhage: "Wij zijn erg blij dat we nu met alle Zeeuwse gemeenten vertegenwoordigd zijn met acties en activiteiten bij de ZeelandPas, in alle gemeenten zijn mooie belevingen waar men als inwoner en gast gebruik van kan maken”.

Stimuleer Zeeland ontdekken
Naast de bekende dagattracties en musea zijn er ook vele andere unieke activiteiten zoals bijvoorbeeld golfsurfen, paardrijden op het strand, een Zeeuwse kookworkshop, Zeeuws eten en prachtige streekproducten. Het doel van de ZeelandPas is om inwoners en gasten te inspireren om erop uit te gaan in Zeeland. De pas geeft meer dan € 1.000,- voordeel bij ruim 300 Zeeuwse belevingen, waaronder vele grote Zeeuwse dagattracties en musea. Buiten het beleefaanbod biedt de ZeelandPas ook weer gratis extra’s. Zo is de deelname aan een stadswandeling door Domburg, Hulst, Sluis, Terneuzen, Veere en Zierikzee gratis inbegrepen. Ook zijn er weer vervoersmogelijkheden, al dan niet gratis, aan de pas gekoppeld. Voor een actueel overzicht www.zeelandpas.nl.


Distributie
De ZeelandPas is voor € 4,- per persoon verkrijgbaar bij onder andere de 16 VVV-Inspiratiepunten in Zeeland, via de webshop www.zeelandshop.com en een groot aantal Zeeuwse verblijfsaccommodaties en andere verkooppunten. Een compleet overzicht van verkooppunten is te vinden op www.zeelandpas.nl.
Trefwoorden: toerisme, marketing, loyaliteit, beleving, regiomarketing

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

08/01/25
Exclusief voor leden
Koerswijziging Trade Mart leidt tot nieuwe beurzen
Trade Mart Utrecht, onderdeel van Koninklijke Jaarbeurs, kiest een nieuwe koers. Dat zorgt voor in ieder geval twee nieuwe beurzen voor de segmenten Jewels & Luxury en Kitchen & Design.
26/12/24
Recycling bekers bij sportevenementen
Dit jaar gingen nieuwe regels in voor de recyclinhg van plastic bij evenementen. Dat was niet makkelijk voor sportevenementen. Opeens moesten de kartonnen bekers voor deelnemers met plastic laagje of gewassen worden, of verzamelen en recyclen. De Zevenheuvelenloop is het eerste evenement dat een percentage van recycling doorgeeft, 92,5%.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
24/12/24
Zorgen over toekomst evenementen
Zowel gemeenten als evenementenorganisatoren maken zich grote zorgen over de toekomst van evenementen in Nederland. Uit recent onderzoek van bureau Respons blijkt dat de druk op de sector toeneemt.
23/12/24
Pride Amsterdam kiest voor Love in 2025
Voor Pride 2025 in Amsterdam staat het thema LOVE centraal, niet alleen als symbool van romantiek, maar ook als fundament voor verbinding, begrip en solidariteit. Liefde boeit, bindt, steunt en overwint.
20/12/24
De Brabantse Winter keert terug met meer glitter en glamour
De Brabanthallen transformeren zich opnieuw tot een winterse wonderland. De tweede editie van De Brabantse Winter belooft nóg groter en spectaculairder te worden dan voorheen. Ruim 80.000 bezoekers worden er verwacht.
16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
13/12/24
Minder diversiteit ondanks meer optredens op festivals
Het Nederlandse festivalseizoen van 2024 liet een opvallende verschuiving zien in de muziekprogrammering. Dancemuziek domineerde de podia, terwijl rockmuziek terrein verloor. Dit blijkt uit het rapport 'Festivalprogrammering in Nederland 2024', samengesteld door Martijn Mulder.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.