Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 05-03-2018

France 4 Naturisme start pr-activiteiten in Nederland

France 4 Naturisme start pr-activiteiten in Nederland
Foto: France 4 Naturisme

France 4 Naturisme, een van de grootste aanbieders van naturistenvakanties wil zich duidelijker op de Nederlandse markt profileren. USP Marketing PR is per 1 maart 2018 aangesteld als PR bureau voor Nederland. De organisatie claimt dat het de nummer één in naturistische vakanties in Frankrijk is. Met een aanbod van zes vakantiebestemmingen van drie tot vijf sterren, vertegenwoordigt France 4 Naturisme 30% van het naturistische aanbod in Frankrijk.

Bij France 4 Naturisme staat naturisme voor gezond, familiaal en authentiek. De kernwaarden van France 4 Naturisme zijn respect, natuur, vrijheid en innerlijke rust. Eén worden met de natuur in een comfortabele en milieubewuste vakantie omgeving, zonder kleding aan. France 4 Naturisme heeft tevens ecologie en duurzame ontwikkeling hoog op het lijstje staan. De campingdorpen leveren een actieve bijdrage aan duurzaam toerisme, door natuurlijke en culturele ecosystemen te beschermen en de ecologischefootprintvan hun activiteiten zo klein mogelijk te houden. De zes campings bevinden zich aan de Atlantische kust, tussen de pijnbomen, aan de Middellandse Zee, op twee stappen afstand van het strand, op Corsica, tussen verborgen meren en prachtige bergen, de Ardèche en de Provence.


USP Marketing PR zal zich voornamelijk in gaan zetten om de Nederlandse vakantiegangers kennis te laten maken met deze ‘puur natuur’ organisatie.

USP Marketing PR is een onafhankelijk PR bureau gespecialiseerd in toerisme, hospitality en lifestyle. Het bureau is opgericht in 1994 en is gevestigd aan de Brouwersgracht in hartje Amsterdam. USP vertegenwoordigt onder andere Emirates Airline, NYC & Company, Regent Seven Seas Cruises, Tourism Authority of Thailand en WOW air.


Trefwoorden: toerisme, vakanties, naturisten, camping

CELTH



||| Nieuws |||

01/04/25
Vloer Recreatie Vakbeurs voor 80% gevuld
Met nog ruim zeven maanden te gaan tot de Recreatie Vakbeurs op 11, 12 en 13 november 2025 in Evenementenhal Hardenberg, is de beursvloer nu al voor maar liefst 80% geboekt.
01/04/25
Week van de Duurzame Waterrecreatie
In de week van 22 tot en met 28 mei 2025 vindt voor de derde keer op rij de Week van de Duurzame Waterrecreatie plaats. Tijdens deze week staan verschillende kennisonderwerpen op het gebied van duurzame waterrecreatie in de schijnwerpers.?
01/04/25
Tegenslagen voor culturele sector en
"Laten we samen verder bouwen aan een culturele en creatieve sector die blijft verbinden en vernieuwen". Met deze oproep opent voorzitter Kristel Baele het online jaarverslag 2024 van de Raad voor Cultuur, dat vandaag is gepubliceerd.
01/04/25
Exclusief voor leden
Plopsaland De Panne viert 25e verjaardag met spectaculaire parade
Plopsaland De Panne heeft op 29 maart 2025 haar 25e jubileumseizoen geopend met een groots feest, in aanwezigheid van talrijke bekende Vlamingen en prominenten. Het hoogtepunt van de viering is de gloednieuwe 25 Celebration Parade, een kleurrijke stoet met acht praalwagens, tientallen dansers en de Studio 100-figuren.
01/04/25
Brabant verwelkomt nieuw wandelplatform: WandelStarter
Brabantse wandelaars kunnen vanaf vandaag hun hart ophalen met het nieuwe platform WandelStarter. Dit digitale initiatief, gelanceerd door Brabant Partners en partners, biedt een overzicht van meer dan 200 startpunten voor prachtige wandelroutes in de regio.
01/04/25
Nieuw personage in Slagharen: Burgemeester Bright verwelkomt gasten
De introductie van Burgemeester Bright naast alle bestaande personages zorgt voor extra beleving voor de bezoekers.
01/04/25
Exclusief voor leden
Cruiseschepen in Rotterdam aan de stekker
Een mijlpaal in de verduurzaming van de Rotterdamse haven is bereikt: cruiseschepen aan de Wilhelminakade kunnen vanaf nu gebruikmaken van walstroom. Dit betekent dat ze hun motoren niet langer hoeven te laten draaien om stroom te produceren wat en aanzienlijke verminderen van geluidsoverlast en luchtvervuiling oplevert.
31/03/25
Nederlandse reizigers ontdekken Korea
Korea is in opmars als populaire reisbestemming onder Nederlandse vakantiegangers.

||| Agenda |||

05/04/25
05/04/25 t/m 05-04-25: Impact Fair
Impact Fair rolt op zaterdag 5 april de groene loper uit voor iedereen die zijn of haar steentje op ...
12/04/25
12/04/25 t/m 12-04-25: Campervan Days
Na een succesvolle eerste editie in 2024 keert Campervan Days op 12 en 13 april 2025 terug...
05/05/25 t/m 11-05-25
05/05/25 t/m 11-05-25: The Greater Bay Area Leisure Tour
Het Nederlandse J2Leisure organiseert samen met haar Chinese partner Glopen van 5 tot en met 11 mei ...
26/05/25
26/05/25 t/m 26-05-25: European Sustainable Tourism Mobility Forum 2025
De Breda University of Applied Sciences organiseert in samenwerking met het Ministerie van Infr...
24/06/25
24/06/25 t/m 24-06-25: Vakbeurs Vakantiehuis van de Toekomst
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...