Geplaatst op: 12-03-2018
Auteur: Marc Gerlings

2.000 deelnemers voor eerste City Pier Night Walk

2.000 deelnemers voor eerste City Pier Night Walk
Foto: City Pier Night Walk
Afgelopen vrijdagavond maakte Den Haag kennis met de eerste City Pier Night Walk Powered by Feest aan Zee. Feest aan Zee is de huidige leisure campagne van Den Haag. De wandeltocht over 10 km van het Malieveld naar Scheveningen, aangekleed met lichtanimatie en muziek, was een wandelfeest voor de 2.000 deelnemers.

Bepakt met een hoofdlamp en een stempelkaart van de organisatie liepen de eerste wandelaars vanaf 19:00 uur langs diverse Haagsche highlights. Het Binnenhof, de Grote Kerk Den Haag en het Vredespaleis kwamen allemaal voorbij om als laatste te eindigen bij Ringen aan Zee, het grote zandsculptuur op Scheveningen. De twee verzorgingsposten met muziek zorgden voor extra vermaak.

De organisatie kijkt tevreden terug op de eerste uitverkochte editie. "De sfeer was fantastisch. Ondanks dat het weer niet de hele avond mee zat, bleven de deelnemers ontzettend enthousiast", aldus Rebekka Kadijk.


Trefwoorden: evenement, wandelen, promotie

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

26/12/24
Recycling bekers bij sportevenementen
Dit jaar gingen nieuwe regels in voor de recyclinhg van plastic bij evenementen. Dat was niet makkelijk voor sportevenementen. Opeens moesten de kartonnen bekers voor deelnemers met plastic laagje of gewassen worden, of verzamelen en recyclen. De Zevenheuvelenloop is het eerste evenement dat een percentage van recycling doorgeeft, 92,5%.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
24/12/24
Zorgen over toekomst evenementen
Zowel gemeenten als evenementenorganisatoren maken zich grote zorgen over de toekomst van evenementen in Nederland. Uit recent onderzoek van bureau Respons blijkt dat de druk op de sector toeneemt.
23/12/24
Pride Amsterdam kiest voor Love in 2025
Voor Pride 2025 in Amsterdam staat het thema LOVE centraal, niet alleen als symbool van romantiek, maar ook als fundament voor verbinding, begrip en solidariteit. Liefde boeit, bindt, steunt en overwint.
20/12/24
De Brabantse Winter keert terug met meer glitter en glamour
De Brabanthallen transformeren zich opnieuw tot een winterse wonderland. De tweede editie van De Brabantse Winter belooft nóg groter en spectaculairder te worden dan voorheen. Ruim 80.000 bezoekers worden er verwacht.
16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
13/12/24
Minder diversiteit ondanks meer optredens op festivals
Het Nederlandse festivalseizoen van 2024 liet een opvallende verschuiving zien in de muziekprogrammering. Dancemuziek domineerde de podia, terwijl rockmuziek terrein verloor. Dit blijkt uit het rapport 'Festivalprogrammering in Nederland 2024', samengesteld door Martijn Mulder.
06/12/24
Kerststad Valkenburg viert internationale erkenning
Kerststad Valkenburg is uitgeroepen tot de 7e beste kerstmarkt van Europa door European Best Christmas Markets. Bovendien is Valkenburg wederom bekroond als Beste Kerstmarkt van Nederland en heeft het voor het tweede jaar op rij de award voor Beste Kerstparade van Europa gewonnen. Als kers op de taart staat Valkenburg weer in de prestigieuze CNN-lijst van 'European towns and cities that look like Christmas'.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.