Geplaatst op: 20-03-2018
Auteur: Redactie
NRIT Media

Nieuwe entree voor 55-jarig Slagharen

Nieuwe entree voor 55-jarig Slagharen
Attractie- & Vakantiepark Slagharen heeft een nieuwe entree, geheel in de stijl van het wilde wersten. De kassa’s bevinden zich in het eerste gebouw en er is een brede doorgang voor gasten die al een toegangsbewijs hebben, zij kunnen in één keer doorlopen naar de toegangscontrole. Grappig is dat de mascottes Randy & Rosie de gasten welkom heten vanaf het balkon.


Slagharen heeft daarnaast de infrastructuur op de parkeerplaats aangepast, zowel de ingang als de uitgang van de parkeerplaats zijn verplaatst. Al het bezoekersverkeer voor zowel het attractiepark als het vakantiepark gaat vanaf dit jaar via één ingang de parkeerplaats op. Tevens is er een Kiss & Ride gerealiseerd waar bezoekers veilig kunnen worden weggebracht en opgehaald.


Entertainment compleet vernieuwd

Dit jubileumseizoen is het entertainmentaanbod compleet vernieuwd. Randy & Rosie krijgen hun eigen parkshow in de Music Hall en in het American Circus Theater wordt door binnen- en buitenlandse artiesten een nieuwe show opgevoerd.


Niet alleen het entertainment op het attractiepark is vernieuwd, ook het aanbod voor de verblijfsgasten is uitgebreid. Er wordt een brede variatie aan activiteiten georganiseerd, waaronder sport & spel, mini-disco, yoga, djembé workshops, speurtochten en er worden verhalen verteld rondom het kampvuur. In de Music Hall vinden verschillende shows plaats, zoals de Welkom Show, The Family Game Show, Playbackshow, Musical Sing-a-Long en uiteraard de A-Meezing Bingo.


Main Store gifts & souvenirs

In de Main Street wordt een nieuwe winkel geopend, geheel ingericht naar thema Indian met een modern tintje. In deze winkel vindt men de topproducten van Slagharen, vandaar ook de naam Main Store gifts & souvenirs.

Trefwoorden: attractieparken, investeringen

CELTH





||| Nieuws |||

14/03/25
Exclusief voor leden
Flinke omzetgroei in reisbranche
In 2024 is de omzet in de reisbranche met 7,9% gestegen ten opzichte van een jaar eerder.
14/03/25
Extra regels voor recreatie bij wolvengebied Utrecht
Provincie Utrecht heeft de regels aangescherpt voor recreatie bij de Leusderheide. Het gaat om een aanlijnplicht voor honden, regels voor kinderen op de paden en het advies om als groep bij elkaar te blijven.
13/03/25
Exclusief voor leden
Nieuwe ceo laat Time to Momo met online boekingen groeien
Sinds 1 februari 2025 heeft Mart Evers het stokje overgenomen van Niels Meijssen als nieuwe ceo van Time to Momo. Mart is mede-oprichter van het bedrijf en vanaf het allereerste begin in 2020 betrokken, toen het nog Moonback heette.
13/03/25
Sylvia van Mullem merkleider Regio Arnhem en Rijk van Nijmegen
Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen stelt Sylvia van Mullem als nieuwe merkleider Regio Arnhem en Rijk van Nijmegen aan. Zij volgt Reinou de Haan op.
13/03/25
Kröller-Müller viert 80 jaar vrijheid met wandelingen en open schuilkelder
Van 29 april tot en met 5 mei 2025 herdenkt het Kröller-Müller Museum 80 jaar vrijheid. De schuilkelder is opengesteld voor publiek, er zijn minicolleges in het museum en vrijheidswandelingen in de beeldentuin.
12/03/25
Exclusief voor leden
KLM migreert applicaties naar cloud
Accenture werkt samen met Air France-KLM om de bestaande applicaties van de luchtvaartgroep te transformeren en te migreren naar de cloud. Hierbij wordt afgestapt van de drie eigen datacenters. Dat is van grote invloed op het proces en de klantervaring.
12/03/25
Efteling Grand Hotel opent op 1 augustus 2025
Het Efteling Grand Hotel opent op 1 augustus 2025 de deuren voor gasten. Efteling investeert 50 miljoen euro in de bouw van het Efteling Grand Hotel. Het is dan het grootste hotel van het Brabantse attractiepark.
12/03/25
Exclusief voor leden
Landal rolt nieuwe merkidentiteit uit
Landal GreenParks en Roompot hebben een belangrijke stap gezet in hun transformatie naar Landal. Vanaf 10 maart 2025 zijn de eerste visuele elementen van de nieuwe merkidentiteit gepresenteerd aan gasten.

||| Agenda |||

18/03/25
18/03/25 t/m 18-03-25: Embrace Quality of Life
Op 18 maart 2025 organiseert Booking Experts het jaarlijkse kennisevent Embrace. Dit evenement is d&...
24/03/25
24/03/25 t/m 24-03-25: 2Daagse Glamping Inspiratiereis
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert van maandag 24 maart 2025 tot en met d...
05/04/25
05/04/25 t/m 05-04-25: Impact Fair
Impact Fair rolt op zaterdag 5 april de groene loper uit voor iedereen die zijn of haar steentje op ...
05/05/25 t/m 11-05-25
05/05/25 t/m 11-05-25: The Greater Bay Area Leisure Tour
Het Nederlandse J2Leisure organiseert samen met haar Chinese partner Glopen van 5 tot en met 11 mei ...