Efteling opent negen weken bloggershuis
De Efteling stelt als eerste
attractiepark in Nederland negen weken achtereen een vakantiehuis ter
beschikking aan influencers om verslag te doen over hun belevenissen
in het attractie- en vakantiepark. Met deze blog-estafette wil de
Efteling meer internationale aandacht vragen voor
verblijfsmogelijkheden en divers aanbod in het park.
Gedurende april en mei wisselen 28 internationale influencers elkaar af in een Dorpshuys in Vakantiepark Efteling Bosrijk. Het speciaal ingerichte Huys wordt gedurende deze maanden exclusief bewoond door Duitse, Franse, Engelse, Belgische en Nederlandse influencers.
Met Pasen verbleef mama- en lifestyleblogger Suzanne Mensen van ‘Baby is the new Black’ als eerste influencer in het Efteling International Blog House. De blogs/vlogs van de influencers in het International Blog House zijn onder andere terug te vinden op https://www.efteling.com/nl/social-wall
Topics:Attractieparken
Trefwoorden: attractieparken, influencers, bloggers, vloggers