Geplaatst op: 26-04-2018
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

Eurostar in pakketreizen

Eurostar in pakketreizen
Eurostar, de hogesnelheidstrein die het Verenigd Koninkrijk met het Europese vasteland verbindt, biedt reizigers nu de keuze uit een reeks zorgvuldig geselecteerde hotels voor een gunstig tarief wanneer ze trein en hotel in pakket boeken. Binnenkort worden ook kaartjes op het gebied van muziek, theater en entertainment aan het aanbod toegevoegd.


Het nieuwe aanbod is samengesteld uit hotels in het centrum van Londen en voor elk budget. Ze zijn gegroepeerd rond diverse thema's van designpareltjes tot gastronomische hotspots. De hotels zijn allemaal getest en goedgekeurd door Eurostar.


Het platform werd ontworpen om vrijetijdsreizigers een meer gestroomlijnde ervaring te bieden bij het boeken van hun reis. Binnenkort kunnen zij bovendien hun hele reis kunnen afstemmen op een thema. Van cultuur en gastronomie tot ontspanning, een speciale gelegenheid, budgetvriendelijk of met de hele familie … reizigers kunnen dan hun voorkeuren op het moment van boeking selecteren, om zo de perfecte hotel- en reisopties te kiezen voor hun specifieke wensen.


"We hebben het nieuwe platform gecreëerd om onze reizigers mee te nemen voor meer dan alleen een reis”, vertelt Roberto Abbondio, Managing Director New Digital Business bij Eurostar. "Hier worden onze bestemmingen tot leven gebracht met een scala aan accommodaties en ervaringen die kunnen worden geselecteerd om aan hun individuele wensen te voldoen. Zo creëren we de perfecte trip voor elke reiziger."


Meer innovaties op stapel

Het aanbod van hotels is de eerste van een reeks innovaties bij Eurostar. Binnenkort wordt een reeks op maat gemaakte ervaringen geïntroduceerd op het gebied van muziek, theater en entertainment. Zo blijft Eurostar zijn aanbod uitbreiden en reizigers meer dan puur en alleen het reizen aanbieden. Abbondinio: "De meerderheid van onze collega’s wonen in onze belangrijkste bestemmingen. We kennen die steden dus door en door en kijken ernaar uit om ze door onze reizigers op een geheel nieuwe manier te laten ervaren.”

Topics:Vakanties
Trefwoorden: vakanties, stedentrips, stedelijk toerisme, mobiliteit, treinen, treinreizen, pakketreizen, engeland, londen

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

23/01/25
Exclusief voor leden
Nederlandse Arq hotelgroep onthult groeiplannen
Wat begon met de aankoop van het Haagse Paleis Hotel in september, door Arq hotelgroep groeide eerder deze maand uit tot een collectie van twee met de aansluiting van Kloosterhotel de Soete Moeder in Den Bosch. De groei moet snel gaan, meldt de groep.
23/01/25
easyJet voorziet sterke vraag naar vliegen en vakanties in 2025
easyJet heeft een goed eerste kwartaal achter de rug met meer passagiers in haar vliegtuigen en een sterke groeiverwachting voor easyJet Holidays.
23/01/25
Friesland Convention Partners nu officieel onderdeel van Merk Fryslân
Sinds 1 januari 2025 is Friesland Convention Partners (FCP) officieel onderdeel van Merk Fryslân. Deze strategische samenwerking versterkt de positie van Friesland als dé provincie voor innovatieve en duurzame zakelijke evenementen, congressen en vergaderingen.
23/01/25
ANVR waarschuwt consumenten voor Thomas Cook
De ANVR waarschuwt reizigers voor verzoeken van Thomas Cook Europe BV om boekingen over te zetten naar het Poolse bedrijf eSky.pl S.A.
23/01/25
Mooie vooruitzichten
In de 45 jaren dat Maas recreatie bedrijfsmakelaardij actief is in het taxeren en aan- en verkopen van recreatie- en watersportbedrijven, heeft deze markt allerlei ontwikkelingen doorgemaakt.
21/01/25
Producentenplein maakt debuut op Caravana
Van 29 januari tot en met 2 februari 2025 vindt consumentenbeurs Caravana plaats in het WTC Expo Leeuwarden. Deze kampeerbeurs biedt een uitgebreid aanbod van campers, caravans, vouwwagens, tenten en kampeeraccessoires.
21/01/25
Exclusief voor leden
Cash betalen vooral populair in buitenland
Menig toerist die Nederland bezoekt is verrast over de digitale betalingen terwijl zij met fysieke euro's in de hand staan. In Europa is cash nog steeds populair maar andere vormen van betalen groeien snel.
21/01/25
Texel op zoek naar nieuwe doelgroepen
VVV Texel lanceert vandaag een nieuwe televisiecampagne om het eiland opnieuw in de spotlights te zetten. De commercial, die te zien is op NPO 1 en NPO 2, benadrukt de unieke combinatie van rust, natuur en uitgebreide voorzieningen die Texel te bieden heeft en moet nieuwe doelgroepen aantrekken.

||| Agenda |||

27/01/25
27/01/25 t/m 27-01-25: Plant Powered Dinner Talk
Op maandag 27 januari 2025 vindt de allereerste Plant Powered Dinner Talk plaats bij resta...
29/01/25
29/01/25 t/m 02-02-25: Caravana
Van 29 januari t/m 2 februari 2025 is de WTC Expo in Leeuwarden het toneel van Caravana 20...
06/02/25 t/m 10-02-25
06/02/25 t/m 10-02-25: Studiereis Lapland
HISWA-RECRON organiseert een exclusieve inspiratiereis voor leden naar Lapland om nieuwe inzichten t...
12/02/25 t/m 13-02-25
12/02/25 t/m 13-02-25: Recreatie Next Level: dé next step naar inspiratie & kennis voor de recreatieprofessional
Recreatie Next Level is dé next step naar inspiratie en kennis voor de (toekomstige) rec...
11/03/25
11/03/25 t/m 11-03-25: Frysk Toerisme Festival
Op 11 maart keert het toonaangevende kongres voor toeristisch Friesland terug. Deze keer i...