Eurostar in pakketreizen
Het nieuwe aanbod is samengesteld uit hotels in het centrum van Londen en voor elk budget. Ze zijn gegroepeerd rond diverse thema's van designpareltjes tot gastronomische hotspots. De hotels zijn allemaal getest en goedgekeurd door Eurostar.
Het platform werd ontworpen om vrijetijdsreizigers een meer gestroomlijnde ervaring te bieden bij het boeken van hun reis. Binnenkort kunnen zij bovendien hun hele reis kunnen afstemmen op een thema. Van cultuur en gastronomie tot ontspanning, een speciale gelegenheid, budgetvriendelijk of met de hele familie … reizigers kunnen dan hun voorkeuren op het moment van boeking selecteren, om zo de perfecte hotel- en reisopties te kiezen voor hun specifieke wensen.
"We hebben het nieuwe platform
gecreëerd om onze reizigers mee te nemen voor meer dan alleen een
reis”, vertelt Roberto Abbondio, Managing Director New Digital
Business bij Eurostar. "Hier worden onze bestemmingen tot leven
gebracht met een scala aan accommodaties en ervaringen die kunnen
worden geselecteerd om aan hun individuele wensen te voldoen. Zo
creëren we de perfecte trip voor elke reiziger."
Meer innovaties op stapel
Het aanbod van hotels is de eerste van een reeks innovaties bij Eurostar. Binnenkort wordt een reeks op maat gemaakte ervaringen geïntroduceerd op het gebied van muziek, theater en entertainment. Zo blijft Eurostar zijn aanbod uitbreiden en reizigers meer dan puur en alleen het reizen aanbieden. Abbondinio: "De meerderheid van onze collega’s wonen in onze belangrijkste bestemmingen. We kennen die steden dus door en door en kijken ernaar uit om ze door onze reizigers op een geheel nieuwe manier te laten ervaren.”