Lancering campagne Utrechtse Kastelen & Buitenplaatsen 2018
Foto: RBT Heuvelrug & Vallei
RBT Heuvelrug & Vallei heeft in opdracht van de provincie Utrecht, en in nauwe samenwerking met NBTC Holland Marketing, Utrecht Marketing, VVV Kromme Rijnstreek, Citymarketing Amersfoort, Woerden Marketing, VVV Gooi & Vecht en Vrijstad Vianen deze campagne vormgegeven. Door deze brede samenwerking kan de campagne zowel voor de Nederlandse als de internationale markt worden ingezet. >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Cultuur, Dagrecreatie, Marketing, Toerisme
Trefwoorden: kasteel, buitenplaats, recreatie, toerisme, marketing