Nederlanders ontlenen identiteit ook aan bezoek festivals
Naast auto's, mooie horloges en
exotische vakanties draagt ook het bezoek aan festivals en klassieke
concerten stevig bij aan het imago van de Nederlander. Met het
festivalseizoen voor de deur zijn er volop mogelijkheden de eigen
status en identiteit nog eens op te poetsen. Dit blijkt uit de
zevende editie van het Cultuursector Merkenonderzoek van Hendrik
Beerda Brand Consultancy onder 3.450 volwassen Nederlanders.
Bezoek festival en klassiek concert
vooral voor opkrikken imago
"Niet alleen door de aanschaf v...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Onderzoek
Trefwoorden: cultuur, identiteit, imago, onderzoek