Geplaatst op: 05-07-2018
Auteur: Redactie
NRIT Media

Center Parcs Limburgse Peel in nieuw jasje 

Cottages en centrale faciliteiten vernieuwd en speel- en belevenis promenade geopend

Center Parcs Limburgse Peel in nieuw jasje 

Center Parcs Limburgse Peel in het Limburgse America is volledig vernieuwd. Alle 500 cottages zijn van vloer tot plafond aangepakt en van een fris en eigentijds interieur voorzien. Ook de centrale faciliteiten, zoals het overdekte parkcentrum de Market Dome en het subtropische zwemparadijs Aqua Mundo, zijn gerestyled. Na de vernieuwingen in Port Zelande vorig jaar, zet Center Parcs met Limburgse Peel wederom de nieuwe standaard in familievakanties. Zowel in verblijf, beleving en ruimte.


Center Parcs heeft de vernieuwing van Limburgse Peel groots aangepakt. De Market Dome heeft voortaan een nieuw uiterlijk met een mooie bamboekoepel, meer flora en fauna en sfeervolle decoraties. Het vormt het hart van het vakantiepark waar gasten in een aangename omgeving samen kunnen komen in één van de vernieuwde restaurants of kunnen shoppen bij de Daily Foodstore, de Fashion Store en Toys & Souvenirs. Je vindt hier ook de vernieuwde bowling. Daarnaast heeft de snackbar een trendy look gekregen en is omgedoopt tot Frites Affairs. De vernieuwingen en aanpassingen zijn gebaseerd op de feedback van de bezoekers van het park.


In Limburgse Peel is ook een speel- en belevenispromenade geopend met een kinderboerderij, vlindertuin, speeltoestellen en ‘groene kamers’ voor de hele familie. Verder kunnen gasten een balletje slaan op de vernieuwde Adventure Golf en gebruik maken van de Family Laser Battle.


VIP Cottage


Het subtropisch zwemparadijs Aqua Mundo is ook gerestyled met als eye catcher de interactieve glijbaan. Ook de sauna van het zwemparadijs is in een nieuw jasje gestoken en er zijn bij het zwembad nieuwe speelelementen toegevoegd, zoals de touwbrug.


Center Parcs Europe is onderdeel van de Groupe Pierre & Vacances-Center Parcs. Met 8 merken, 44.000 accommodaties, jaarlijks 8 miljoen gasten en een jaaromzet van 1,5 miljard euro is de Groep marktleider in lokaal toerisme in Europa. De organisatie heeft een tweezijdige expertise: toerisme en vastgoed. Dit, gecombineerd met een continu streven naar de hoogste kwaliteit en efficiency, stelt Groupe Pierre & Vacances Center Parcs al 50 jaar in staat vakantieparken en accommodaties te ontwerpen, bouwen en exploiteren.


Als grondlegger van de korte vakantie dichtbij huis heeft Center Parcs Toerisme een nieuwe standaard gezet in de recreatiesector. Ook de komende jaren zal zij blijven innoveren en investeren in beleving, verblijf en activiteiten voor het hele gezin. De toerismetak van Center Parcs Europe exploiteert 21 Europese parken waar jaarlijks ruim 3,9 miljoen mensen overnachten. Het totale aantal accommodaties bestaat uit ruim 14.000 appartementen en cottages in Europa. In 2016/2017 realiseerde Center Parcs Europe een omzet van 664,7 miljoen euro.

Link: www.centerparcs.nl
Trefwoorden: vakantiepark, vernieuwd vakantiepark,

CELTH





||| Nieuws |||

06/02/25
Nederlands verblijfstoerisme groeit naar 61 gasten in 2035
In 2035 zal Nederland naar verwachting 61 miljoen verblijfsgasten ontvangen, 24% meer dan in 2023. Ons land kan dan rekenen op 12 miljoen extra gasten.
31/01/25
Exclusief voor leden
Groei Nederlands verblijfsbezoek zwakt af
Het Nederlands verblijfstoerisme, zowel binnenlands als buitenlands, groeit in 2025 naar verwachting met 2,5% naar 52 miljoen verblijfsgasten. Dit is een daling ten opzichte van de gemiddelde groei van 5% per jaar in de periode 2012-2019.
28/01/25
Villa for You boekt recordomzet
Vakantiehuisaanbieder Villa for You heeft in 2024 een recordomzet van 50 miljoen euro behaald, een groei van 40% ten opzichte van 2023. Deze groei is mede te danken aan de stijgende vraag naar flexibele vakanties en unieke verblijven zoals luxe chalets en authentieke landhuizen.
28/01/25
Exclusief voor leden
VNG: Permanente bewoning van recreatiewoningen moet lokaal maatwerk blijven
Het al dan niet toestaan van permanente bewoning van recreatiewoningen moet een lokale afweging blijven, aldus de Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG). Gemeenten kunnen dit in overleg met eigenaren en bewoners van vakantieparken bepalen. De VNG roept de Tweede Kamer op om tegen het voorstel voor landelijke regie te stemmen.
27/01/25
Populariteit lenen voor vakantiehuisje brokkelt af
Recreatiewoningen blijven populair als leendoel, maar het aantal leningen en leenbedragen neemt af. Wat betekent dit voor consumenten?
24/01/25
Camperbeurs Brabant blijft na eerste succes
De eerste editie van de Camperbeurs in Autotron Rosmalen trok afgelopen weekend meer dan 11.000 bezoekers en was volledig uitverkocht. Het evenement vond plaats op zaterdag 18 en zondag 19 januari en overtrof alle verwachtingen.
24/01/25
Marketing Groningen maakt camperroute
Waarschijnlijk is Marketing Groningen de eerst dmo die een camperroute maakt. De 6-daagse route leidt je van de stad Groningen helemaal langs de parels van de provincie.
23/01/25
Mooie vooruitzichten
In de 45 jaren dat Maas recreatie bedrijfsmakelaardij actief is in het taxeren en aan- en verkopen van recreatie- en watersportbedrijven, heeft deze markt allerlei ontwikkelingen doorgemaakt.

||| Agenda |||

06/02/25 t/m 10-02-25
06/02/25 t/m 10-02-25: Studiereis Lapland
HISWA-RECRON organiseert een exclusieve inspiratiereis voor leden naar Lapland om nieuwe inzichten t...
12/02/25 t/m 13-02-25
12/02/25 t/m 13-02-25: Recreatie Next Level: dé next step naar inspiratie & kennis voor de recreatieprofessional
Recreatie Next Level is dé next step naar inspiratie en kennis voor de (toekomstige) rec...
24/03/25
24/03/25 t/m 24-03-25: 2Daagse Glamping Inspiratiereis
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert van maandag 24 maart 2025 tot en met d...
24/06/25
24/06/25 t/m 24-06-25: Vakbeurs Vakantiehuis van de Toekomst
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...