Geplaatst op: 06-08-2018
Auteur: Redactie
NRIT Media

Marketingactie met flessenpost van Toverland

Marketingactie met flessenpost van Toverland
Op diverse stranden en in grachten en meertjes in heel Nederland zijn zo’n honderd flessen aangespoeld. Ze zijn van Toverland die de eerlijke vinders beloond met vier entreekaartjes voor het attractiepark. Met deze ludieke marketingactie wil Toverland haar nieuwe themagebied Avalon met de achtbaan Fenix en mysterieuze bootattractie Merlin’s Quest en het nieuwe entreegebied Port Laguna onder de aandacht brengen.


Een van de eerste flessen werd gevonden door de familie Verrijt-Fleuren tijdens een wandeling met de honden. "We zijn superblij met de magische fles”, vertelt moeder Anke. "We komen de fles snel langsbrengen!” Toverland roept iedereen op om mee te zoeken en de gevonden flessen via social media te delen met de hashtag DiscoverYourOwnMagic.


Het verhaal achter de flessenpost

Op het strand van havenstadje Port Laguna, het nieuwe entreegebied van Toverland, spoelen regelmatig magische flessen aan. Deze flessen worden verzameld door de Familie Magistralis en vervolgens getest op goede magie in het mysterieuze Magiezijn. In de spannende Magiezijn-show, die vanaf vrijdag weer te zien is, worden bezoekers uitgenodigd om de flessen samen met de Familie Magistralis te testen. Zo ook de flessen die vandaag in Nederland zijn aangespoeld. "Met deze flessenpostactie willen wij laten zien dat een bezoek aan Toverland garant staat voor een magisch dagje uit voor het hele gezin”, aldus Carin van Berkel, Commercieel Directeur. "Magie is voor alle leeftijden.”

Trefwoorden: attractieparken, acties, marketing

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
24/12/24
Beekse Bergen breekt record met 1,5 miljoen bezoekers
Safaripark Beekse Bergen heeft een mijlpaal bereikt: het park heeft afgelopen jaar maar liefst 1,5 miljoen bezoekers mogen ontvangen. Dit is een recordaantal voor het dierenpark, dat bekend staat om zijn unieke safaribeleving.
23/12/24
Hoe kom je aan het geld om te investeren in je bedrijf
Ondernemen doe je om geld te verdienen, maar om goed te kunnen ondernemen, heb je ook geld nodig. De...
20/12/24
DierenPark Amersfoort opent nieuwe Chimpanseevallei
DierenPark Amersfoort heeft de deuren geopend van haar nieuwste themagebied: de Chimpanseevallei. Bezoekers kunnen nu oog in oog staan met deze bijzondere primaten in een volledig vernieuwde omgeving.
06/12/24
Beekse Bergen opent tropisch binnenspeelparadijs: Speelland Indoor
Beekse Bergen breidt deze winter uit met een nieuwe attractie: Speelland Indoor. Speelland Indoor bevindt zich op het terrein van Speelland Beekse Bergen, waar bezoekers in het voorjaar en de zomer kunnen genieten van dagrecreatie rond het Victoriameer.
04/12/24
Laatste maand om subsidie voor cyberweerbaarheid aan te vragen: vrijetijdssector loopt achter
Meer dan de helft van het budget voor de subsidieregeling ‘Mijn Cyberweerbare Zaak’ is inmiddels aangevraagd. Maar weinig aanvragen komen uit horeca, cultuur en recreatie. Nog tot en met 31 december 2024 kunnen bedrijven een aanvraag doen.
04/12/24
Exclusief voor leden
Toegankelijk maken collectie kost 5 jaar
De komende vijf jaar werkt attractie en mediamuseum Beeld & Geluid, in samenwerking met een aantal partijen, aan het toegankelijker maken van zijn collectie. Het zogeheten TACIT onderzoeksproject, gefinancierd door de NWO met 3,2 miljoen euro, ontwikkelt innovatieve technologieën die informatie toegankelijker maakt voor mensen met een auditieve, visuele en cognitieve beperking.
29/11/24
Exclusief voor leden
Tweede editie van Light Safari na eerste succesvolle editie
De tweede editie van Light Safari in Safaripark Beekse Bergen is van start gegaan. Vorig jaar trok het evenement meer dan 185.000 bezoekers en dit jaar belooft het nog spectaculairder te worden.