Noordwijk verleidt meetingplanners met good food
Foto: Noordwijk Marketing Noordwijk Marketing organiseerde afgelopen maandag 18 juni een Culinaire Inspiratiedag voor eventplanners. Maar liefst 70 deelnemers maakten kennis met Noordwijk als culinaire congres- en eventlocatie. Het thema van de dag: Good Food is Good Mood!Sandra Nonhebel, productmanager zakelijke markt Noordwijk Marketing: "Doelstelling van deze dag was onder andere om de deelnemers te laten zien hoe compact en veelzijdig Noordwijk is. Via een wandeling met tablets ervoeren de deelnemers in teams hoe dicht de eventlocaties bij elkaar liggen. Onderweg stopten de teams voor leuke teamopdrachten en werden ze verrast met culinaire gerechten. Want met meer dan 100 restaurants, lunchrooms en beachclubs is Noordwijk ook een ware culinaire hotspot!’’ Na de culinaire wandeling langs onder andere Beachclub Bries, Grand Hotel Huis ter Duin, Oriento, DYLANS en Huize van Wely volgde een plenaire presentatie van de bekende topchef en culinair ondernemer Ron Blaauw in Klooster | events, art & design. Blaauw inspireerde de aanwezigen met een mooi persoonlijk verhaal over zijn carrière, zijn restaurants en zijn inzichten. Blaauw’s boodschap: wees origineel en blijf dicht bij jezelf. Laat je niet verleiden om mee te gaan in alle trends, doe vooral waar je goed in bent. De Culinaire Inspiratiedag werd afgesloten met een netwerkborrel.
Trefwoorden: meeting, congres, marketing, food, eten
|
|
26/12/24
Dit jaar gingen nieuwe regels in voor de recyclinhg van plastic bij evenementen. Dat was niet makkelijk voor sportevenementen. Opeens moesten de kartonnen bekers voor deelnemers met plastic laagje of gewassen worden, of verzamelen en recyclen. De Zevenheuvelenloop is het eerste evenement dat een percentage van recycling doorgeeft, 92,5%.
|
25/12/24
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
|
24/12/24
Zowel gemeenten als evenementenorganisatoren maken zich grote zorgen over de toekomst van evenementen in Nederland. Uit recent onderzoek van bureau Respons blijkt dat de druk op de sector toeneemt.
|
23/12/24
Voor Pride 2025 in Amsterdam staat het thema LOVE centraal, niet alleen als symbool van romantiek, maar ook als fundament voor verbinding, begrip en solidariteit. Liefde boeit, bindt, steunt en overwint.
|
20/12/24
De Brabanthallen transformeren zich opnieuw tot een winterse wonderland. De tweede editie van De Brabantse Winter belooft nóg groter en spectaculairder te worden dan voorheen. Ruim 80.000 bezoekers worden er verwacht.
|
16/12/24
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
|
13/12/24
Het Nederlandse festivalseizoen van 2024 liet een opvallende verschuiving zien in de muziekprogrammering. Dancemuziek domineerde de podia, terwijl rockmuziek terrein verloor. Dit blijkt uit het rapport 'Festivalprogrammering in Nederland 2024', samengesteld door Martijn Mulder.
|
06/12/24
Kerststad Valkenburg is uitgeroepen tot de 7e beste kerstmarkt van Europa door European Best Christmas Markets. Bovendien is Valkenburg wederom bekroond als Beste Kerstmarkt van Nederland en heeft het voor het tweede jaar op rij de award voor Beste Kerstparade van Europa gewonnen. Als kers op de taart staat Valkenburg weer in de prestigieuze CNN-lijst van 'European towns and cities that look like Christmas'.
|
Momenteel geen berichten aanwezig.
|