Vrijetijdseconomie brengt meerdere generaties samen
Van onderzoek naar aantrekkelijke commerciële boodschap
Ruim
een kwart van de Nederlanders zegt dat hun kleinkinderen liever met opa
en oma en hun ouders op vakantie gaan dan dat de kids een nieuwe
spelcomputer cadeau krijgen. Dat is één van de opvallende conclusies uit
een onderzoek dat Center Parcs door Direct Research heeft laten
verrichten. Het onderzoek leidde tot een gerichte campagne. Drie
generatie vakanties worden beschouwd als dé manier om meer tijd met
elkaar door te brengen en de familiebanden te versterken. Center Parcs
presente...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Verblijfsrecreatie
Trefwoorden: verblijfsrecreatie, bungalowparken, marketing, multigeneratie