Slag om data begonnen bij easyJet
easyJet ziet 4 grote voordelen in toepassen big data
In augustus is Luca Zuccoli in dienst getreden bij luchtvaartbedrijf easyJet en hij werd de eerste Chief Data Officer. Dat leidt de slag in om data en na analyse het toepassen van data in marketing en nieuwe producten. Daarnaast is de rekrutering gestart van 28 datawetenschappers die vorm moeten geven aan easyJet’s verdere ambities op het gebied van data.
Het luchtvaartbedrijf heeft een duidelijke doelstelling. easyJet wil de meest data-gedreven luchtvaartmaatschappij worden en
>>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Reis & vervoer
Trefwoorden: vliegen, luchtvaart, data, big data, marketing, productontwikkeling