Hangzhou werkt samen met Expedia in online en offline campagne
De Hangzhou Tourism Commission hield een startevenement waarbij ongeveer 100 Britse reisbureaus aanwezig waren. Het is de start van de online en offline campagne om de Britten te verleiden om naar het Chinese Hangzhou te reizen.
Het evenement werd georganiseerd door de Hangzhou Tourism Commission en Expedia Group Media Solutions, de advertentietak van Expedia Group, die digitale marketingoplossingen levert waarmee merken reizigers kunnen bereiken, betrekken en beïnvloeden. Met Expedia's "Hangzhou Holiday Pick 'n' Mix Service", wordt aan bezoekers van een actiewebsite een aantal vragen gesteld over hun voorkeuren op het gebied van reizen, waarmee een beeld wordt geschetst van hun ideale reis. Vervolgens krijgen zij een programma voor Hangzhou op maat, waarin hun eigen smaak en interesses zijn weerspiegeld, samen met de mogelijkheid om hun reis via Expedia te plannen en te boeken. Alle deelnemers hebben ook de kans om een reis naar Hangzhou te winnen.
Culturele verschillen
Ook wordt in de campagne gebruik gemaakt van antwoorden van gebruikers, om zo
beter te begrijpen hoe Europese reizigers aankijken tegen Hangzhou en
haar vele attracties. Deze informatie wordt vervolgens verwerkt in een rapport
dat later dit jaar zal worden gepubliceerd om zo Hangzhou te helpen
het gedrag van reizigers uit de steeds belangrijker wordende Europese markt
beter te begrijpen. Volg voor meer informatie de link naar de activiteit:https://hangzhouholiday.expedia.co.uk/
Tijdens het evenement deelde de Senior Director, verantwoordelijk voor Europa, het Midden-Oosten, Afrika en het Aziatisch-Pacifisch gebied,Andrew van der Feltz, inzichten over het gedrag en de reisgewoonten van Europeanen, en het proces van online marketingcampagnes. Vandaag de dag is het landschap alleen niet de belangrijkste attractie van Hangzhou; service en faciliteiten zijn de belangrijkste verkoopargumenten voor Europese reizigers.