Geplaatst op: 17-09-2018
Auteur: Marc Gerlings

After EAS netwerkevenement bij JUMP XL Diemen

Als aansluiting op de vakbeurs EAS toont bureau Kwan Leisure enkele nieuwe producten en concepten op 26 september in JUMP XL in Diemen.

After EAS netwerkevenement bij JUMP XL Diemen
Bureau Kwan Leisure houdt al meerdere jaren netwerkbijeenkomsten onder de naam Leisure Factory of Inspiration. Op 26 september, in aansluiting op de vakbeurs EAS worden bij JUMP XL in Diemen diverse producten en concepten getoond.

Onder meer wordt een multiplayer VR spel gepresenteerd van Pillow’s Willow. Ook concepten uit Wunderland Kalkar en van bureau Conradi worden getoond. De netwerkbijeenkomst vindt plaats op woensdag 26 september van 19.00 tot 22.00. JUMP XL Diemen is gevestigd aan Sniep 26 in Diemen. De bijeenkomst is gratis maar registratie vooraf is noodzakelijk. Link voor registratie: https://bit.ly/2wLue04
Trefwoorden: attractie, concept, product

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

08/01/25
Van Velde in Raad van Toezicht Utrecht Marketing
Michel van Velde is sinds 1 januari toegetreden tot de Raad van Toezicht van destinatieorganisatie Utrecht Marketing. De Raad van Toezicht is daarmee compleet.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.