Laat gasten zien hoeveel energie je steekt in excellent eten en drinken
Eten en drinken in een vliegtuig brengt meestal niet de allerbeste associaties naar voren. Daarom pakt Emirates het anders aan. Met een eigen Food en Wine kanaal op YouTube laat het gasten en potentiële gasten kennismaken met de chefs en de aandacht voor het eten en drinken. De Nederlander Joost Heymeijer is verantwoordelijk voor catering bij Emirates en legt de filosofie uit.De Nederlander Joost Heymeijer,Senior Vice President of Inflight Catering bij Emirates: "We gaan tot het uiterste om onze passagiers in elke klasse een geweldige dinerervaring te bieden. Er gaat veel detail in het bereiden van de maaltijden en het kiezen van de wijnen. De kanalen geven passagiers toegang tot onze voedsel- en drankfilosofie, de cateringstrategie en hoe we samenwerken met onze partners. Daarnaast geven onze tutorials en recepten passagiers iets interessants om mee naar huis te nemen.” >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform. Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Trefwoorden: eten, drinken, gastvrijheid, aandacht, marketing
|
|
28/03/25
Gedeputeerde Staten van provincie Groningen hebben in totaal 297.000 euro subsidie toegekend aan twaalf karakteristieke evenementen die dit jaar in Groningen plaatsvinden.
|
28/03/25
Regent Seven Seas Cruises® heeft op de Fincantieri-scheepswerf in het Italiaanse Marghera de kiellegging van de Seven Seas Prestige™ gevierd.
|
27/03/25
1931 Congrescentrum Brabanthallen is vanaf april de eerste in Nederland met een koffiebar waar je in gebarentaal leert een koffie te bestellen. De gebaarista's staan dagelijks klaar.
|
27/03/25
Watersportorganisaties HISWA-RECRON en het Koninklijk Nederlands Watersportverbond hebben succes geboekt in hun strijd tegen de gemeente Amsterdam rond het instellen van een emissieroze zone.
|
26/03/25
Vlaanderen heeft een goed jaar achter de rug. Het aantal vakantiegangers groeide met 3% en ook de dagattracties zagen ondanks het matige weer iets meer bezoekers.
|
26/03/25
Steeds meer Nederlanders kiezen ervoor om in de meivakantie een individuele reis te maken. Riksja Travel, marktleider op het gebied van individuele reizen, ziet een aanzienlijke stijging in het aantal boekingen voor deze periode. Met name Marokko, Thailand en Japan zijn populair.
|
26/03/25
Het wandelnetwerk Knopen Lopen Zuid-Limburg, een grootschalig project om wandelaars te spreiden en te verleiden, gaat een nieuwe fase in. Vanaf april begint de plaatsing van de bewegwijzeringspaaltjes, waardoor het netwerk steeds zichtbaarder wordt.
|
26/03/25
Marketing Drenthe lanceert opnieuw de succesvolle campagne 'Dit is de kracht van Oer', met dit jaar extra aandacht voor natuurinclusief gedrag. De campagne, die deze week van start gaat, heeft als doel het Drentse landschap te presenteren als een ideale ontsnappingsplek aan de dagelijkse drukte.
|
|
05/04/25
Impact Fair rolt op zaterdag 5 april de groene loper uit voor iedereen die zijn of haar steentje op ...
|
12/04/25
Na een succesvolle eerste editie in 2024 keert Campervan Days op 12 en 13 april 2025 terug...
|
05/05/25 t/m 11-05-25
Het Nederlandse J2Leisure organiseert samen met haar Chinese partner Glopen van 5 tot en met 11 mei ...
|
26/05/25
De Breda University of Applied Sciences organiseert in samenwerking met het Ministerie van Infr...
|
24/06/25
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...
|
|