Paul Makken: antwoord op hoe je routes in de markt zet
Kom jij
ook op 1 november naar de vakdag Zet je regio op de kaart? Schrijf je vandaag
nog in en je kunt op 1 november bijvoorbeeld naar Paul Makken (ANWB). Hij geeft
antwoorden hoe je routes in de markt zet.
Paul Makken over zijn presentatie bij Zet je regio op de kaart: "Historisch delen alle routes één kenmerk: ze bieden een voorspelbare en veilige weg naar een bestemming. Die behoefte zit diep bij de mens. De doorsnee toerist verschilt daarin niet wezenlijk van de avontuurlijke reiziger. De avonturier zal veel meer tijd besteden aan het vooraf bestuderen van een route dan de toerist, die verwacht dat hij of zij onderweg wel genoeg informatie zal krijgen. Ook nu reizen makkelijk is en informatie overal en direct beschikbaar is, hebben toeristen routes nodig om hun tijd zo optimaal mogelijk te benutten. In deze deelsessie verkennen we welke beelden kunnen worden opgeroepen in de marketing-communicatie van een bestemming en hoe een route aan die belofte kan voldoen.”
Topics:Dagrecreatie, Evenementen, Marketing
Trefwoorden: regio, marketing, route, productontwikkeling, marketing