Geplaatst op: 17-10-2018
Auteur: Redactie
NRIT Media

Hertz als enige niet airline in luchtvaartalliantie SkyTeam

Hertz als enige niet airline in luchtvaartalliantie SkyTeam

Hertz is de eerste niet-luchtvaartmaatschappij die samenwerkt met SkyTeam, de grootste luchtvaartalliantie in de wereld.
 

Hertz Global Holdings, Inc., (NYSE: HTZ) heeft aangekondigd dat The Hertz Corporation als eerste niet-luchtvaartmaatschappij partner wordt van SkyTeam, een van de meest toonaangevende luchtvaartallianties ter wereld. Per 16 oktober 2018 kunnen Frequent Flyers van alle twintig aangesloten luchtvaartmaatschappijen bij SkyTeam genieten van verschillende autohuurvoordelen, terwijl ze Frequent Flyer Miles verdienen als ze een auto huren bij Hertz.


SkyTeam is de eerste luchtvaartalliantie die haar Frequent Flyers toegang geeft tot autohuurvoordelen, plus de mogelijkheid om Miles te verdienen bij het huren van een voertuig. Passagiers die deelnemen aan de Frequent Flyer-programma’s van luchtvaartmaatschappijen die aangesloten zijn bij SkyTeam, ontvangen een speciale code voor hun reserveringen bij Hertz. Hertz dekt het wereldwijde netwerk van SkyTeam van 1.072 bestemmingen, met meer dan 10.000 verhuurlocaties over de hele wereld. Reserveringen kunnen online, telefonisch of via de Hertz-app worden gemaakt.


Hertz biedt nu door deze samenwerking autohuurvoordelen aan de 730 miljoen klanten die jaarlijks reizen met de leden van SkyTeam, een wereldwijd toonaangevende luchtvaartalliantie. Hertz werkte al met meer dan de helft van de partnerluchtvaartmaatschappijen van SkyTeam.


Miljoenen SkyTeam-klanten huren auto's thuis of onderweg en de Frequent Flyer-voordelen worden versterkt door de samenwerking met Hertz, een van de meest toonaangevende autoverhuurmerken ter wereld. Het doel bij SkyTeam is om de beste deur-tot-deur reiservaring aan de klanten te bieden. Het uitbreiden van loyaliteitsvoordelen buiten de luchthaven is een natuurlijke stap, omdat zo de waarde blijft toegevoegd aan het dagelijkse reisleven van de klanten.

Trefwoorden: Autoverhuurbedrijven, luchtvaartalliantie, samenwerking

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.