Hertz als enige niet airline in luchtvaartalliantie SkyTeam
Hertz is de eerste niet-luchtvaartmaatschappij die samenwerkt met SkyTeam, de grootste luchtvaartalliantie in de wereld.
Hertz Global Holdings, Inc., (NYSE: HTZ) heeft aangekondigd dat The Hertz Corporation als eerste niet-luchtvaartmaatschappij partner wordt van SkyTeam, een van de meest toonaangevende luchtvaartallianties ter wereld. Per 16 oktober 2018 kunnen Frequent Flyers van alle twintig aangesloten luchtvaartmaatschappijen bij SkyTeam genieten van verschillende autohuurvoordelen, terwijl ze Frequent Flyer Miles verdienen als ze een auto huren bij Hertz.
SkyTeam is de eerste luchtvaartalliantie die haar Frequent Flyers toegang geeft tot autohuurvoordelen, plus de mogelijkheid om Miles te verdienen bij het huren van een voertuig. Passagiers die deelnemen aan de Frequent Flyer-programma’s van luchtvaartmaatschappijen die aangesloten zijn bij SkyTeam, ontvangen een speciale code voor hun reserveringen bij Hertz. Hertz dekt het wereldwijde netwerk van SkyTeam van 1.072 bestemmingen, met meer dan 10.000 verhuurlocaties over de hele wereld. Reserveringen kunnen online, telefonisch of via de Hertz-app worden gemaakt.
Hertz biedt nu door deze samenwerking autohuurvoordelen aan de 730 miljoen klanten die jaarlijks reizen met de leden van SkyTeam, een wereldwijd toonaangevende luchtvaartalliantie. Hertz werkte al met meer dan de helft van de partnerluchtvaartmaatschappijen van SkyTeam.
Miljoenen SkyTeam-klanten huren auto's thuis of onderweg en de Frequent Flyer-voordelen worden versterkt door de samenwerking met Hertz, een van de meest toonaangevende autoverhuurmerken ter wereld. Het doel bij SkyTeam is om de beste deur-tot-deur reiservaring aan de klanten te bieden. Het uitbreiden van loyaliteitsvoordelen buiten de luchthaven is een natuurlijke stap, omdat zo de waarde blijft toegevoegd aan het dagelijkse reisleven van de klanten.