Geplaatst op: 17-10-2018
Auteur: Redactie
NRIT Media

Hertz als enige niet airline in luchtvaartalliantie SkyTeam

Hertz als enige niet airline in luchtvaartalliantie SkyTeam

Hertz is de eerste niet-luchtvaartmaatschappij die samenwerkt met SkyTeam, de grootste luchtvaartalliantie in de wereld.
 

Hertz Global Holdings, Inc., (NYSE: HTZ) heeft aangekondigd dat The Hertz Corporation als eerste niet-luchtvaartmaatschappij partner wordt van SkyTeam, een van de meest toonaangevende luchtvaartallianties ter wereld. Per 16 oktober 2018 kunnen Frequent Flyers van alle twintig aangesloten luchtvaartmaatschappijen bij SkyTeam genieten van verschillende autohuurvoordelen, terwijl ze Frequent Flyer Miles verdienen als ze een auto huren bij Hertz.


SkyTeam is de eerste luchtvaartalliantie die haar Frequent Flyers toegang geeft tot autohuurvoordelen, plus de mogelijkheid om Miles te verdienen bij het huren van een voertuig. Passagiers die deelnemen aan de Frequent Flyer-programma’s van luchtvaartmaatschappijen die aangesloten zijn bij SkyTeam, ontvangen een speciale code voor hun reserveringen bij Hertz. Hertz dekt het wereldwijde netwerk van SkyTeam van 1.072 bestemmingen, met meer dan 10.000 verhuurlocaties over de hele wereld. Reserveringen kunnen online, telefonisch of via de Hertz-app worden gemaakt.


Hertz biedt nu door deze samenwerking autohuurvoordelen aan de 730 miljoen klanten die jaarlijks reizen met de leden van SkyTeam, een wereldwijd toonaangevende luchtvaartalliantie. Hertz werkte al met meer dan de helft van de partnerluchtvaartmaatschappijen van SkyTeam.


Miljoenen SkyTeam-klanten huren auto's thuis of onderweg en de Frequent Flyer-voordelen worden versterkt door de samenwerking met Hertz, een van de meest toonaangevende autoverhuurmerken ter wereld. Het doel bij SkyTeam is om de beste deur-tot-deur reiservaring aan de klanten te bieden. Het uitbreiden van loyaliteitsvoordelen buiten de luchthaven is een natuurlijke stap, omdat zo de waarde blijft toegevoegd aan het dagelijkse reisleven van de klanten.

Trefwoorden: Autoverhuurbedrijven, luchtvaartalliantie, samenwerking

CELTH





||| Nieuws |||

31/01/25
Exclusief voor leden
Reisboekingen in de plus maar grote verschillen tussen bestemmingen
In 2024 is het aantal reisboekingen met 3% gestegen ten opzichte van 2023. . Europa is stabiel als reisbestemming maar op Azië na verliest intercontinentaal reizen. Ook zien we grote beweging tussen de verschillende vakantielanden met forse winnaars maar ook verliezers.
27/01/25
Lifetime Achievement voor Frank Oostdam
Frank Oostdam, voormalig directeur van ANVR, heeft op het Reisgala 2025 de Lifetime Achievement Award gekregen. Volgens de jury bekleedde hij jarenlang een sleutelpositie in de branche.
24/01/25
Exclusief voor leden
Eurostar boekt recordgroei in 2024 en heeft ambitieuze plannen
Eurostar heeft in 2024 een aanzienlijke groei gerealiseerd, met een stijging van +5% in het aantal passagiers vergeleken met 2023. Deze recordprestatie werd gedreven door een sterke vraag, vooral tijdens de Olympische en Paralympische Spelen van Parijs 2024. Eurostar gaat investeren in nieuwe treinen en gaat een strategisch partnership met SkyTeam.
23/01/25
easyJet voorziet sterke vraag naar vliegen en vakanties in 2025
easyJet heeft een goed eerste kwartaal achter de rug met meer passagiers in haar vliegtuigen en een sterke groeiverwachting voor easyJet Holidays.
23/01/25
ANVR waarschuwt consumenten voor Thomas Cook
De ANVR waarschuwt reizigers voor verzoeken van Thomas Cook Europe BV om boekingen over te zetten naar het Poolse bedrijf eSky.pl S.A.
10/01/25
TUI introduceert Lena, de AI Explorer die de wereld voor je ontdekt
Lena voegt zich bij het bestaande team van TUI influencers en content creaters om vakantiegangers sneller, actueler en relevanter te informeren.
09/01/25
Exclusief voor leden
56% vakantiegangers blij met vakantie zonder planning
Tijdens de Vakantiebeurs 2025 komt touroperator Sunweb met onderzoek naar motieven en gedrag voor en tijdens vakantie. Wat blijkt, "reizen is vaak een vlucht van de dagelijkse verantwoordelijkheden." Plus millennials voelen zich vaak schuldig over dat geluier tijdens vakantie.
08/01/25
Zomervakantie 2025: Dit zijn de trends
Onderzoeken van TUI resulteren in een vijftal trends en een overzicht van de meest geboekte bestemmingen op dit moment.