Geplaatst op: 17-10-2018
Auteur: Marc Gerlings

Varend Corso 2019 zet in op WOW extravgant

Varend Corso 2019 zet in op WOW extravgant
De organisatie van het Varend Corso 2019 wil de deelnemers aansporen tot extravagante boten en daarom is het thema WOW! gekozen.

Alle deelnemers worden opgeroepen om buiten de bestaande hokjes te denken, uit de comfortzone te stappen en grenzen te verleggen. De mogelijkheden om met een spektakelstuk voor de dag te komen, zijn met WOW! bijna eindeloos. Ook als wordt gekozen voor een boek, pretpark, film of spel als centraal onderwerp op een vaartuig, kan daar altijd wel een onderdeel van worden uitvergroot, uitgelicht of nét is specialer worden gemaakt. De boodschap aan de bedrijven, dorpskernen en andere deelnemende organisaties is dan ook duidelijk: verbaas het publiek, verbaas ons én verbaas jezelf!

Het Varend Corso Westland trekt in 2019 op 2, 3 en 4 augustus voor de 22ste keer door de Zuid-Hollandse wateren.
Trefwoorden: corso, evenement, bloemen, regio, marketing

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/01/25
Friesland presenteert zich op Boot Düsseldorf als de watersportprovincie van Nederland
Visit Friensland is aanwezig op de grootste watersportbeurs ter wereld waar exposanten en bezoekers de nieuwste trends en innovaties delen en ontdekken.
16/01/25
Winnaars Parkvakanties Awards 2025 bekendgemaakt
Bezoekers van recreatieplatform Parkvakanties heeft gestemd. Landal GreenParks en Resort Hof van Saksen kregen de meeste prijzen.
10/01/25
Wie wil de stalen dino van DierenPark Amersfoort?
DierenPark Amersfoort zoekt een nieuwe bestemming voor de metalen dino die sinds 2015 wordt tentoongesteld in het dierenpark.
10/01/25
ChaletsPlus schenkt kerstkaartenbudget aan Stichting Het Buitenhof
In plaats van kerstkaarten schenkt Chalets Plus het budget van de kerstkaarten aan Stichting Het Buitenhof.
10/01/25
TUI introduceert Lena, de AI Explorer die de wereld voor je ontdekt
Lena voegt zich bij het bestaande team van TUI influencers en content creaters om vakantiegangers sneller, actueler en relevanter te informeren.
08/01/25
Exclusief voor leden
Koerswijziging Trade Mart leidt tot nieuwe beurzen
Trade Mart Utrecht, onderdeel van Koninklijke Jaarbeurs, kiest een nieuwe koers. Dat zorgt voor in ieder geval twee nieuwe beurzen voor de segmenten Jewels & Luxury en Kitchen & Design.
26/12/24
Recycling bekers bij sportevenementen
Dit jaar gingen nieuwe regels in voor de recyclinhg van plastic bij evenementen. Dat was niet makkelijk voor sportevenementen. Opeens moesten de kartonnen bekers voor deelnemers met plastic laagje of gewassen worden, of verzamelen en recyclen. De Zevenheuvelenloop is het eerste evenement dat een percentage van recycling doorgeeft, 92,5%.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.