Geplaatst op: 30-10-2018
Auteur: Marc Gerlings

Holland America Line versterkt positie marktleider cruises naar Alaska

Holland America Line versterkt positie marktleider cruises naar Alaska

Reizigers die in 2019 de natuurlijke wonderen van Alaska willen ontdekken, hebben de keuze uit 133 cruises en 15 verschillende Land+Sea Journeys aan boord van Holland America Line’s middelgrote schepen. De rederij heeft onlangs de slogan "We Are Alaska” gelanceerd om zijn leiderschap, expertise en geschiedenis van meer dan 70 jaar Alaska te benadrukken.


In 2019 vaart Holland America Line met acht schepen naar Alaska met de meeste bezoeken aan Glacier Bay in vergelijking met andere rederijen. Daarnaast zijn er mogelijkheden een cruise te combineren met een landprogramma en zo naar Yukon’s verborgen mooie plekken af te reizen. Als allereerste touroperator in de regio ooit en enige rederij die verkenningen in Yukon biedt, versterkt Holland America Line haar banden met de lokale gemeenschap om unieke en gedenkwaardige Alaska en Yukon avonturen te bieden.

Trefwoorden: cruise, marktleider, marketing, sales, verkoop, productontwikkeling

CELTH





||| Nieuws |||

31/01/25
Exclusief voor leden
Reisboekingen in de plus maar grote verschillen tussen bestemmingen
In 2024 is het aantal reisboekingen met 3% gestegen ten opzichte van 2023. . Europa is stabiel als reisbestemming maar op Azië na verliest intercontinentaal reizen. Ook zien we grote beweging tussen de verschillende vakantielanden met forse winnaars maar ook verliezers.
27/01/25
Lifetime Achievement voor Frank Oostdam
Frank Oostdam, voormalig directeur van ANVR, heeft op het Reisgala 2025 de Lifetime Achievement Award gekregen. Volgens de jury bekleedde hij jarenlang een sleutelpositie in de branche.
24/01/25
Exclusief voor leden
Eurostar boekt recordgroei in 2024 en heeft ambitieuze plannen
Eurostar heeft in 2024 een aanzienlijke groei gerealiseerd, met een stijging van +5% in het aantal passagiers vergeleken met 2023. Deze recordprestatie werd gedreven door een sterke vraag, vooral tijdens de Olympische en Paralympische Spelen van Parijs 2024. Eurostar gaat investeren in nieuwe treinen en gaat een strategisch partnership met SkyTeam.
23/01/25
easyJet voorziet sterke vraag naar vliegen en vakanties in 2025
easyJet heeft een goed eerste kwartaal achter de rug met meer passagiers in haar vliegtuigen en een sterke groeiverwachting voor easyJet Holidays.
23/01/25
ANVR waarschuwt consumenten voor Thomas Cook
De ANVR waarschuwt reizigers voor verzoeken van Thomas Cook Europe BV om boekingen over te zetten naar het Poolse bedrijf eSky.pl S.A.
10/01/25
TUI introduceert Lena, de AI Explorer die de wereld voor je ontdekt
Lena voegt zich bij het bestaande team van TUI influencers en content creaters om vakantiegangers sneller, actueler en relevanter te informeren.
09/01/25
Exclusief voor leden
56% vakantiegangers blij met vakantie zonder planning
Tijdens de Vakantiebeurs 2025 komt touroperator Sunweb met onderzoek naar motieven en gedrag voor en tijdens vakantie. Wat blijkt, "reizen is vaak een vlucht van de dagelijkse verantwoordelijkheden." Plus millennials voelen zich vaak schuldig over dat geluier tijdens vakantie.
08/01/25
Zomervakantie 2025: Dit zijn de trends
Onderzoeken van TUI resulteren in een vijftal trends en een overzicht van de meest geboekte bestemmingen op dit moment.