Let’s Gro geeft bedrijfsleven ondersteuning in de gelukkige toerist
Op
woensdag 31 oktober start inspiratiefestival Let’s Gro dat volop wordt
ondersteund door Marketing Groningen. Vier dagen lang praten stadjers en
deskundigen over het Groningen van morgen. Dit jaar staat het geluk van de
Groninger centraal en wordt nagedacht over vragen als: waar word jij gelukkig
van in Groningen? Wat moeten we koesteren en waar is verbetering mogelijk? Hoe
kunnen we Stad en Ommeland nog mooier, duurzamer en socialer maken?
Let’s Gro is een veelzijdig festival waarbij diverse lezingen, films, feesten,
proeverijen en debatten worden georganiseerd. Met onder meer het Museum of the
Moon. Hoe je geluk meet, met bijdragen van CBS, Pentascope en OIS Groningen.
Een Koude Kermis op de grote markt, een kruising tussen VR-experience en een
grijpmachine. Presentatie over de Deense manier van leven (Hygge). Het publiek
mag een modboard maken voor het nieuwe horecabedrijf Dudok aan het Diep.
Let’s Grone BUSiness
Tot slot worden ondernemers geholpen om nog beter op het toerisme in te spelen
via de andere kant van Let’s Gro, met Let’s Grone BUSiness. Via een tour op 1
november door de stad leert onderwijs en bedrijfsleven hoe je de toerist nog
gelukkiger maakt.
Trefwoorden: destinatie, marketing, toerisme, geluk, productontwikkeling
|
|
25/12/24
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
|
16/12/24
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
|
16/12/24
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
|
16/12/24
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
|
11/12/24
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
|
06/12/24
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
|
06/12/24
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
|
04/12/24
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
|
Momenteel geen berichten aanwezig.
|