Trendrapport Live 2018
Op maandagmiddag 19 november 2018 organiseren CBS, NBTC
Holland Marketing, CELTH en PleisureWorld NRIT de tweede editie van Trendrapport
Live.
Op Trendrapport Live wordt je in één middag bij het CBS in
Den Haag bijgepraat over de belangrijkste trends en ontwikkelingen die de
sector raken en krijg je handvatten aangereikt om daarop in te spelen. Het
programma start om 13:30 en we besluiten met een netwerkborrel om 16:30.
Hoe ziet het programma er uit?
CELTH presenteert op die middag haar visie op
bestemmingsontwikkeling vanuit een populair wetenschappelijk perspectief en wat
dit betekent voor bestemmingen anno 2019. NBTC Holland Marketing laat zien hoe
het Data Development Lab van CELTH, NBTC en CBS perspectief geeft voor toerisme
in 2030 en lanceert het dashboard ‘De Staat van de Bestemming Nederland’.
PleisureWorld NRIT gaat in op trends, hypes en cross-overs in de acht
deelbranches van de gastvrijheidsbranche. CBS geeft inzicht in de economische
waarde en werkgelegenheid in de gastvrijheidssector. We sluiten af met een paneldiscussie zodat je direct je
vragen aan de onderzoekers kunt stellen die bijdragen aan het Trendrapport. Klik hier voor het complete programma.
Schrijf snel in!
Trendrapport Live 2018 is op maandagmiddag 19 november bij
het CBS in Den Haag. Voorafgaand aan het kennisprogramma wordt het nieuwe
Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd uitgereikt aan staatssecretaris
Mona Keijzer van Economische Zaken en Klimaat. Het evenement is gratis te
bezoeken maar je moet wel van te voren inschrijven. Aangezien het aantal
plaatsen beperkt is, raden we je aan dat snel te doen.
Link: https://www.nritmedia.nl/events/19/trendrapport-live-2018/?topicsid=
Topics:Attractieparken, Beleid, CELTH, Cultuur, Dagrecreatie, Duurzaam toerisme, Evenementen, Horeca, Leisure, Marketing, Natuur, Onderzoek, Reis & vervoer, Toerisme, Vakanties, Verblijfsrecreatie, Watersport, Wellness
Trefwoorden: trends, toerisme, recreatie, vrije tijd, beleid, dagrecreatie, verblijfsrecreatie, reisbranche, onderzoek, onderwijs, attractieparken, evenementen, watersport
|
|
25/12/24
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
|
16/12/24
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
|
16/12/24
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
|
16/12/24
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
|
11/12/24
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
|
06/12/24
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
|
06/12/24
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
|
04/12/24
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
|
Momenteel geen berichten aanwezig.
|