KLM sponsort Urban Trail Series omdat meer klanten hardlopen
Luchtvaartbedrijf KLM verbindt zich de komende drie jaar als titelsponsor aan de Urban Trail Series. Dit hardloopconcept, waarbij men een stad op sportieve en unieke wijze ontdekt, is zeer populair. In drie jaar tijd zijn dertien Urban Trails op de kalender gezet die verspreid over het jaar plaatsvinden door heel Nederland.
Tijdens de Haarlem Urban Trail 2018, is de sponsorovereenkomst getekend door Mario Kadiks, CEO Golazo Sports die de Urban Trail Series in Nederland groot op de kaart zette en Harm Kreulen, directeur KLM Nederland.
Harm Kreulen, directeur KLM Nederland: "Met het sponsoren van de Urban Trail Series, zetten we een belangrijke stap naar een veelbelovende toekomst op het gebied van hardlopen. ‘Running’ is erg populair onder onze klanten. >>>
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |