Nieuw Vrijetijdsmerk voor alle Flevolanders
Visit Flevoland
heeft een nieuw vrijetijdsmerk voor de provincie gelanceerd. Volgens deze destinatiemarketingorganisatie
had de provincie behoefte aan een duidelijk beeld dat duidelijk maakt waar Flevoland
voor staat. Vooral de inwoners worden bij het nieuwe merk betrokken. Gedurfd is de campagne Flevoland lijkt nergens op.
Volgens Visit Flevoland leven we in een wereld waar veranderingen op
mondiaal, nationaal en regionaal niveau elkaar in een rap tempo opvolgen. Groei
in het toerisme, biedt kansen voor nieuwe ontwi...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Marketing
Trefwoorden: identiteit, marketing, flevoland, merken