Geplaatst op: 23-11-2018
Auteur: Marc Gerlings

Relais & Châteaux wisselt van pr bureau

Relais & Châteaux wisselt van pr bureau
Foto: Relais & Châteaux

Relais & Châteaux heeft Pitch PR aangesteld voor het uitvoeren van de PR activiteiten. Vanaf 1 oktober 2018 heeft het bureau de communicatiewerkzaamheden voor de gehele Benelux op zich genomen. Relais & Châteaux wil haar naamsbekendheid op de markt in de komende jaren verder vergroten.


In de Benelux zijn op dit moment zestien hotels en restaurants aangesloten bij Relais & Châteaux, waaronder acht leden in Nederland, zes in België en twee in Luxemburg. Relais & Châteaux is voor Pitch PR geen onbekende. Zo was Robert Verhoeven, managing director bij Pitch PR, eerder als manager werkzaam bij Hotel Restaurant De Swaen in Oisterwijk, destijds aangesloten bij Relais & Châteaux.

Verhoeven: "Relais & Châteaux is voor Pitch PR een geweldige aanvulling op ons hospitality portfolio. Relais & Châteaux staat voor topkwaliteit, authenticiteit, het promoten en beschermen van biodiversiteit en lokaal erfgoed en het verzorgen van een in alle opzichten unieke ervaring. Dit zijn bij uitstek zaken waar wij binnen de activiteiten van Pitch PR ook altijd naar streven.”


Relais & Châteaux, opgericht in 1954, is een vereniging van meer dan 580 unieke hotels en restaurants die wereldwijd zogenoemde delicious journeys verzorgen. Alle aangesloten hotels en restaurants zijn in eigendom van onafhankelijke hoteliers, chefs en eigenaren die hun passie voor hun vak en hun streven naar authenticiteit graag delen met hun gasten.

Trefwoorden: accommodatie, pr, marketing

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.