Ontmoetingszone voor vakbezoekers tijdens Vakantiebeurs uitgebreid
Vakantiebeurs, hét reisevenement van het jaar, faciliteert samen met Sunny Cars als hoofdsponsor, aankomende editie wederom een B2B-zone waar vakbezoekers kunnen werken en waar zakelijke ontmoetingen kunnen plaatsvinden. Na het succes van vorig jaar heeft de organisatie besloten de B2B-zone uit te breiden en verder te professionaliseren.
De zone bevindt zich aankomend jaar in hal 8 en zal bestaan uit twee gedeeltes; een B2B-garden met een business terras en een "B2B-Skylounge with a view” waar de B2B Trade-units zich bevinden met exposanten die zich puur richten op B2B-contacten tijdens de Vakdagen. De complete B2B-zone is geopend op woensdag 9 januari (vakdag) en donderdag 10 januari (eerste consumentendag) en is uitsluitend toegankelijk voor vakbezoekers en exposanten.
Wegens het grote succes van vorig jaar, is de B2B-zone voor 2019 vergroot, verbeterd en geüpgraded. Er is een gratis WIFI-netwerk en vakbezoekers kunnen hier op een plezierige manier rustig zakendoen met exposanten. Hiermee wordt voldaan aan de vraag uit de markt om ook aanbod te creëren voor trade-bezoekers. Inmiddels zijn zelfs alle trade-units uitverkocht. Naast Sunny Cars zullen de volgende partijen aanwezig zijn in deze zone: Airtrade Holland, Transavia, Cathay Pacific, Vuelandia, Holiday Taxi Group, Holiday Extra’s, Visit Brussel, Zwitserland Toerisme, Prettig Reizen, Schauinsland Reisen, Schmetterling TravelXL, TravelMedia, E-Village, WebBeds, Red Online Marketing, Sales in Motion, Ctoutvert, Solfly, IDM Sud-Tirol en Hotelcracy Software.