Merknaam Vacalians verdrongen door Vacanceselect
Foto: Vacanceselect
De naam van het oorspronkelijk Nederlandse Vacanceselect zal nu gelden voor de gehele Vacalians Group, Europees grootste outdoor- en campingorganisatie. De internationale kampeergigant zal als Vacanceselect Group een nieuw marketing- en digitaal initiatief lanceren: Vacanceselect.com. Het bedrijf ondergaat een snelle transformatie.
In mei 2018 kondigde de Vacalians Group de overname aan van het Nederlandse Vacanceselect, gevestigd in Alkmaar. Deze overname paste in de strategie om uit te groeien tot Europees leider in de kampeerbranche. De nieuwe overkoepelende naam voor >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Marketing, Toerisme, Vakanties, Verblijfsrecreatie
Trefwoorden: kamperen, marketing, strategie, leiderschap, merk