Holland America Line is eventpartner NK schaatsen
Cruiserederij Holland America Line is officieel sponsor is van twee aankomende NK schaatsevenementen georganiseerd door House of Sports. Als rederij met Nederlandse roots is het trots op de Nederlandse schaatscultuur en draagt hieraan graag bij door middel van deze samenwerking.
Het schaatsen zit diep geworteld in de Nederlandse cultuur: Nederland telt ruim drie miljoen schaatsfans en tijdens grote evenementen zitten tot over een miljoen kijkers aan de buis gekluisterd. Holland America Line, de van oorsprong Nederlandse cruiserederij, verbindt zich graag aan deze oer-Hollandse sport. "Wij zijn trots op onze Nederlandse roots,” vertelt Nico Bleichrodt, Managing Director Sales & Marketing Continental Europe. "Dit sponsorship is een goede aanvulling op onze recent gelanceerde campagne ‘Waarom Niet Nu’ met als doel cruisen onder een breder Nederlands publiek bekend te maken”.
Goede zichtbaarheid bij fans
Tijdens het KPN NK Afstanden (28 – 30 december 2018) en het KPN NK Allround & Sprint (26-27 januari 2019) is Holland America Line op TV middels boarding zichtbaar. Daarnaast is de rederij online zichtbaar op Schaatsen.nl. Dit platform van de KNSB bereikt diverse schaatsliefhebbers: fans, topsporters en recreanten.
Nederland aan boord
Dat Holland America Line trots is op haar Nederlandse roots blijkt eveneens uit de aanwezigheid van het Grand Dutch Cafe aan boord van deKoningsdamen het allernieuwste schip de NieuwStatendam. Hier genieten gasten van typische Nederlandse snacks, zoals erwtensoep, broodjes haring en spekpannenkoeken. Ook wordt er Nederlandse koffie geserveerd, komt er Nederlands bier uit de tap en kunnen reizigers een jenever of Oranjebitter bestellen.
Voor meer informatie ga naar www.HollandAmerica.com en www.schaatsen.nl.