Vakantiewensen en boekingen verschillen sterk
Lage prijs op het boekingsmoment heeft grote invloed
De zomer- en herfstvakantie zijn al weer voorbij. Dat is
een goed tijdstip om te kijken naar het boekingsgedrag van de consument in
2018. Waar bracht iedereen zijn of haar vakantie door? Uit onderzoek van BungalowSpecials
en HotelSpecials blijkt dat de Nederlandse vakantieganger toch niet altijd de
vakantie boeken waarnaar ze zochten. Terwijl de Duitse vakantieganger meer over
heeft voor een vakantie naar hun wens. Dat is voor marketeers en beleidsmakers
een belangrijke boodschap om meer te letten op het omzetten van
...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Horeca, Vakanties, Verblijfsrecreatie
Trefwoorden: vakanties, boekingen, bungalowparken, hotels, reisbranche, bestemmingen