NBTC Holland Marketing kiest voor andere focus en past organisatie aan
NBTC Holland Marketing past de organisatie aan om haar nieuwe ambitie beter in te kunnen vullen. De organisatie kantelt van het aantrekken van zoveel mogelijk toeristen naar het managen van het groeiend aantal toeristen. Dat betekent ook aandacht voor aanbodinnovatie waarvoor een directeur wordt aangetrokken. De nieuwe directeur marketing gaat zich richten op waardegroei en spreiding.Invulling geven aan Perspectief 2030 NBTC Holland Marketing geeft daarmee een verdere invulling aan haar nieuwe visie op de bestemming Ne...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |