Hoe globale megatrends het toerisme veranderen
De toekomst van toerisme wordt bepaald door bedrijven en bestemmingen die reizigers een unieke en betekenisvolle ervaring kunnen bieden. Alleen bedrijven die gebruik maken van de kracht van netwerken, een persoonlijke service bieden aan de duurzaamheidsminnende consumenten en betrouwbaar en verantwoordelijk leiderschap tonen, zullen overleven. Dat blijkt uit het nieuwe rapport World, Transformed: Megatrends and their implications for Travel & Tourism van de World Travel & Tourism Council (WTTC) en de Bloomberg Media ...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |