Geplaatst op: 29-01-2019
Auteur: Marc Gerlings

Sanoma en TUI werken samen in jubileumactie Libelle

Sanoma en TUI werken samen in jubileumactie Libelle

Samen met TUI laat Libelle maar liefst 10 dromen uitkomen omdat het blad Libelle 85 jaar bestaat. Want wat is er nu mooier om het leven te vieren op een droombestemming naar keuze?


Stel... je mag dé ultieme droombestemming kiezen, waar zou je dan naartoe willen en waarom? Wil je bijvoorbeeld terug naar de plek waar het allemaal begon met je vakantieliefde? Kun je niet wachten om de kinderen van je geëmigreerde zus of zoon eindelijk in je armen te sluiten? Heb je altijd al eens het noorderlicht willen zien of Orang-Oetans in Indonesië willen spotten? Of die droombestemming nu ver weg is of dichtbij: dit is dé kans om bijzondere herinneringen te maken, met Libelle en TUI.


Deelnemer stuurt video in

Voor vertrek wil Sanoma graag meer over je weten. Vertel in een video kort (maximaal 2 minuten) wat jouw droombestemming is en waarom. Uiteindelijk worden 10 reizen vergeven.

Trefwoorden: reizen, marketing

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

08/01/25
Van Velde in Raad van Toezicht Utrecht Marketing
Michel van Velde is sinds 1 januari toegetreden tot de Raad van Toezicht van destinatieorganisatie Utrecht Marketing. De Raad van Toezicht is daarmee compleet.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.