Geplaatst op: 08-02-2019
Auteur: Marc Gerlings

Hoe maak je een succesvolle attractie?

Hoe maak je een succesvolle attractie?
FEC Sevenum. Foto: NRIT media.
Minstens 12 ondernemers, eigenaar van Mattel Play! Sevenum, Ronald Hoppzak en Tessa Maessen van attractiepark Toverland kunnen die grote vraag beantwoorden. Zij doen dat tijdens Vakdag Het Nieuwe Dagje Uit op dinsdag 26 maart in Sevenum. Kom ook en schrijf je nu in.

14 goede redenen + meer …

Je hebt nu al 14 goede redenen om naar Sevenum te komen. Heb je nog meer overtuiging nodig? De opmars van unieke dagattracties en family entertainment centers is nu namelijk een feit! Heb je al gehoord van de Avonturenboerderij, Mind Mystery of DX Adventure? Tijdens de derde editie van de Vakdag ‘Het nieuwe dagje uit’ komen inspirerende sprekers aan het woord met hun verhaal en presenteren zij onder andere nieuwe ontwikkelingen waar wij de komende tijd mee te maken zullen krijgen binnen deze sector.

Nog meer redenen om te komen:

  • Ruim de kans om te netwerken
  • Innovatiepitches
  • Heerlijke lunch
  • Innovatieplein
  • Tours (onder meer hoe dag- en verblijfsrecreatie elkaar versterken)

De bedrijfsgeheimen van FEC Sevenum

De 3e Vakdag 'Het Nieuwe Dagje Uit' wordt dit jaar gehouden bij FEC Sevenum, met het bekende merk MattelPlay! en Bob de Bouwer. Samen met ABC, een van de grootste Restaurant Formules in ons land, een attractie van wereldformaat. Na Londen en Dubai is er nu dus ook een MattelPlay! – FEC in Sevenum.Eigenaar Ronald Hoppzak vertelt openhartig over alles wat mis ging en goed ging in de transformatie naar dit bedrijf.

Schrijf je in!

Aanmelden als bezoeker kan hier. Uiteraard zijn er ook mogelijkheden om als standhouder aanwezig te zijn. Kom ook en voel dat de markt voor dagattracties echt verandert.
Link: www.hetnieuwedagjeuit.nl
Trefwoorden: vakdag, attractie, marketing, ontwikkeling, merk, financiering, innovatie

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

08/01/25
Van Velde in Raad van Toezicht Utrecht Marketing
Michel van Velde is sinds 1 januari toegetreden tot de Raad van Toezicht van destinatieorganisatie Utrecht Marketing. De Raad van Toezicht is daarmee compleet.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.