Geplaatst op: 08-02-2019
Auteur: Lobke Elbers
Breda University of Applied Sciences

Doet u mee met het Next Tourism Generation project?

Doet u mee met het Next Tourism Generation project?

De Next Tourism Generation (NTG) Alliance is een Europees project dat zich richt op het verbeteren van de connectie tussen toeristisch onderwijs en de reiswereld. NTG Alliance ontwikkelde recent de NTG Skills survey. De enquête focust zich specifiek op de (gewenste) aanwezigheid en het niveau van skills op het gebied van digital, social en green binnen Nederlandse en Europese toeristische bedrijven, nu en in de toekomst. Doet u net als meer dan 1.000 andere stakeholders mee?


Vanuit Nederland is Breda University of Applied Sciences trotse onderwijspartner in dit grootschalige project, met als ambitie de gewenste skills voor 2030 te definieren met thoughtleaders en organisaties uit de Nederlandse reisindustrie.


Naar welke vaardigheden zoekt u bij het aannemen van nieuwe medewerkers en jonge professionals? En bent u ook benieuwd hoe uw organisatie ‘scoort’ op de aanwezigheid van deze skills ten opzichte van andere reisbedrijven? Dan hopen we dat u heel even tijd wilt nemen om de enquête in te vullen.


U helpt hiermee inzicht te krijgen in:

  1. de huidige status van de skills;
  2. de verwachtingen voor de toekomst van deze skills in 2030, en
  3. of er wellicht extra trainingen, producten, tools nodig zijn waar op EU level aan gewerkt kan worden
En daar profiteert uw organisatie natuurlijk weer van!

De resultaten worden anoniem verwerkt, maar de inzichten vanuit de vijf toeristische subsectoren accommodaties, attracties, travel agents & touroperators, F&B en destinatie management. Klik hier om de enquête in te vullen. U heeft nog tot en met 18 februari 2019 de tijd. Meer informatie over de NTG Alliance en de NTG Skills Survey is te vinden op https://nexttourismgeneration.eu/ntg-skills-survey/.


De inzichten vanuit de Europese survey worden gedeeld en de nog te ontwikkelen digitale skills hub zal op basis van de verkregen data samen met relevante partners digital, social & green skills trainingen tools en producten ontwikkelen en openlijk beschikbaar stellen voor iedere reisorganisatie en iedere reisprofessional. U kunt na afloop van de survey aangeven dat u hierover op de hoogte gehouden wil worden.

Topics:Onderzoek
Trefwoorden: onderzoek, onderwijs, arbeidsmarkt, toerisme

CELTH
 




   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

28/11/24
Primeur in Nederland
Bij Kinepolis Leidschendam krijg je vanaf 4 december niet alleen een film in perfecte projectie en ultiem geluid, maar lig je zelfs goed.
28/11/24
Aantal kampeerauto’s in 8 jaar tijd verdubbeld, grootste groei in Utrecht
Uit de cijfers van branchevereniging Kampeer & Caravan Industrie (KCI) en databureau VWE blijkt dat er nu 200.000 campers zijn geregistreerd in Nederland.
26/11/24
KLM wil lonen bevriezen
Terwijl de wereld om ons heen snel verandert, van wereldwijde verkiezingen tot razendsnelle AI-ontwikkelingen en stijgende kosten, wordt de drang om te ontsnappen sterker dan ooit. Toch willen reizigers zich niet zomaar afsluiten, blijkt uit onderzoek van Booking.com; in plaats daarvan zoeken ze juist naar diepere verbindingen, betekenisvolle ervaringen en avonturen die hen laten herontdekken wat reizen voor hen betekent.
26/11/24
Exclusief voor leden
KLM werkt samen met Kolet voor internet op reis
Sinds 25 november biedt KLM in samenwerking met Kolet, een Franse specialist in eSIM-technologie, een oplossing aan voor betaalbaar internet op de reisbestemming in meer dan 190 landen wereldwijd.
25/11/24
Publieksstemming open voor Parkvakanties Awards 2025
De Parkvakanties Awards 2025 is van start. Op het grootste vakantieparkenplatform van Nederland zijn de genomineerde vakantieparken en aanbieders bekendgemaakt.
25/11/24
Zomervakantieplannen van Nederlanders: de eerste insights
Gaan Nederlanders in zomer van 2025 weer zo massaal op vakantie? En wanneer nemen ze de beslissing? Trends & Tourism zocht het uit.
25/11/24
Exclusief voor leden
Airbnb draag bij aan herstel Nederlandse molens
Tijdens de jaarlijkse Molencontactdag in Soest zijn drie molenprojecten in Lonneker, Grathem en Groningen beloond met een totaalbedrag van 22.500 euro uit het recent opgerichte Molenerfgoedfonds. Dit fonds is een samenwerking tussen Airbnb en De Hollandsche Molen.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?

||| Agenda |||

28/11/24
28/11/24 t/m 28-11-24: Toeristische Ontmoetingsdag
Op donderdag 28 november organiseren Impuls Zeeland en het HZ Kenniscentrum Kusttoerisme de Toeristi...
29/11/24 t/m 30-11-24
29/11/24 t/m 30-11-24: BuitenlandBeurs
Op 29 en 30 november wordt in de Utrechtse jaarbeurs de BuitenlandBeurs georganiseerd. Dit evenement...
03/12/24
03/12/24 t/m 03-12-24: Marketing Zaanstreek Presents
Op dinsdag 3 december, presenteert Marketing Zaanstreek haar nieuwe meerjarenstrategie. Locatie is d...