Geplaatst op: 21-02-2019
Auteur: Redactie
PleisureWorld NRIT

Innovators en ondernemers over magische dagattracties

Innovators en ondernemers over magische dagattracties
Tessa Maessen: Hoe Toverland het bijna onmogelijke mogelijk maakt.

Hoe maak je een magische attractie? Dat hangt af van je ambities en je vermogen tot innovatie. Luister naar deze 15 ondernemers en haal eruit wat voor jouw bedrijf of regio perfect kan werken. Kom ook naar Vakdag Het nieuwe dagje uit op dinsdag 26 maart in Sevenum. Schrijf je nu in.

Met de ervaringen van deze 15 ondernemers verklein jij de kans op mislukkingen en je vergroot je kans op succes.

De ondernemers en hun bedrijven:

Bart Berende, Category en buying director NL Emesa Nederland.

Extra omzet met Vakantieveilingen.

Bertrand Delgrange, CEO Koezio.

Koezio Live Adventure Games.

Timo Gildemeister, Eigenaar Fun Center Husum.

Van indoorspeeltuin naar Multi Entertainment Center.

Joep van Gorp, Initiatiefnemer Doloris.

Hoe een surrealistisch doolhof een hip en eigentijds publiek aantrekt.

Ronald Hoppzak, Directeur Mattel Play! Sevenum

Hoe Mattel Play! in Sevenum kwam.

Cor Jansen, Initiatiefnemer Exoleap Nijmegen.

Virtual Reality in een Flight Simulator wordt de next step in immersive attracties.

Tim Lammers, ondernemer Dinopark Twente.

Dinopark Twente Airport – een tijdelijk living theatre.

Hans van Leeuwen, trendwatcher - Adviseur & Concept Ontwikkelaar Recreatie & Toerisme.

111 Wereldtrend en het belang voor je regio.

Jan Louwris, Whooz Developing Your Business.

Smart Data: Wie is je beste klant?

Tessa Maessen, communicatie manager Toverland.

Hoe Toverland het bijna onmogelijke mogelijk maakt.

Maarten Meurs, Directeur ABC Restaurants.

Het verhaal van het ABC Restaurant.

Suzanne van der Pijll, Managing partner Schuttelaar & Partners.

Hoe een gezond horeca-aanbod geld en tevreden klanten oplevert.

Peter Plantenga, Manager ZERO55 Family Entertainment Centers Accres Apeldoorn.

Van basis activiteit naar Family Entertainment concept.

Jac Siebers, Directeur Mind Mistery.

Mind Fuck Thema Park is geen illusie.

Johan Valster, Directeur De Hallen Amsterdam.

Een nieuwe visie op het ontwikkelen van vastgoed.


Nog meer redenen om te komen:

  •  Ruim de kans om te netwerken
  •  Innovatiepitches
  •  Heerlijke lunch
  •  Innovatieplein
  •  Tours (onder meer hoe dag- en verblijfsrecreatie elkaar versterken!)


De bedrijfsgeheimen van FEC Sevenum

De 3e Vakdag 'Het nieuwe dagje uit' wordt dit jaar gehouden bij FEC Sevenum, met het bekende merk MattelPlay! en Bob de Bouwer. Samen met ABC, een van de grootste Restaurant Formules in ons land, een attractie van wereldformaat. Na Liverpool en Dubai is er nu dus ook een MattelPlay! – FEC in Sevenum. Eigenaar Ronald Hoppzak vertelt openhartig over alles wat mis ging en goed ging in de transformatie naar dit succesvolle bedrijf.

Schrijf je in!

Aanmelden als bezoeker kan hier. Uiteraard zijn er ook mogelijkheden om als standhouder aanwezig te zijn. Kom ook en voel dat de markt voor dagattracties echt verandert.

Trefwoorden: vakdagen, dagrecreatie, attracties, fec, family entertainment centers, speelparadijzen

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.