Geplaatst op: 25-02-2019
Auteur: Redactie
PleisureWorld NRIT

Hildegard Assies nieuwe directeur Citymarketing Breda

Hildegard Assies nieuwe directeur Citymarketing Breda
Hildegard Assies

Citymarketing Breda heeft een nieuwe directeur. Hildegard Assies neemt het stokje over van Janine Bos die als interim-directeur het afgelopen jaar de nieuwe citymarketing organisatie heeft vormgegeven.


Breda kan in de ogen van Hildegard wel een wat duidelijker profiel gebruiken: "Met alleen een gezellige, mooie stad komen we er niet. De stad heeft haar ambitie uitgesproken, nu de taak om dat te concretiseren en de trots van de Bredanaar te delen met de buitenwereld."

Frisse blik

 

Hildegard is nog niet bekend met en in Breda, maar daarvan ziet ze zelf ook de voordelen. "Ik kan met een frisse blik naar Breda kijken, zoals een bezoeker die voor de eerste keer de stad bezoekt. Wel is het belangrijk om de hartslag van de stad te gaan voelen om zo samen te bouwen aan een leefbare en aantrekkelijke stad.”

Over Hildegard Assies

 

Hildegard Winnubst–Assies is geboren en getogen in Drenthe en inmiddels getrouwd met, zoals ze het zelf zegt, een geweldige Brabander. Ze heeft een achtergrond in de positionering en ontwikkeling van winkelgebieden op onder andere Schiphol en vele internationale luchthavens. Hier is de basis ontstaan voor haar passie en ontwikkeling als het gaat om denken en handelen vanuit (internationale) doelgroepen en hun drijfveren, samenwerken met diverse stakeholders en het positioneren van een steden.


Het vele reizen heeft Hildegard's passie voor steden doen groeien. Wat maakt dat bepaalde steden en plekken je bij blijven? Wat maakt plekken aantrekkelijk, leefbaar en ‘gezellig’? Wat maakt dat je terugkomt? Mensen spelen hierbij een cruciale rol maar zeker ook de wijze waarop een stad of een plek wordt gebruikt en beleefd. De afgelopen jaren heeft ze met haar bureau UrbanRetail onder andere klantbelevingsconcepten ontwikkeld voor gemeentes en de vastgoed- en bouwsector.

Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, citymarketing, noord-brabant

CELTH
 




   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

26/11/24
KLM wil lonen bevriezen
Terwijl de wereld om ons heen snel verandert, van wereldwijde verkiezingen tot razendsnelle AI-ontwikkelingen en stijgende kosten, wordt de drang om te ontsnappen sterker dan ooit. Toch willen reizigers zich niet zomaar afsluiten, blijkt uit onderzoek van Booking.com; in plaats daarvan zoeken ze juist naar diepere verbindingen, betekenisvolle ervaringen en avonturen die hen laten herontdekken wat reizen voor hen betekent.
26/11/24
Exclusief voor leden
KLM werkt samen met Kolet voor internet op reis
Sinds 25 november biedt KLM in samenwerking met Kolet, een Franse specialist in eSIM-technologie, een oplossing aan voor betaalbaar internet op de reisbestemming in meer dan 190 landen wereldwijd.
25/11/24
Publieksstemming open voor Parkvakanties Awards 2025
De Parkvakanties Awards 2025 is van start. Op het grootste vakantieparkenplatform van Nederland zijn de genomineerde vakantieparken en aanbieders bekendgemaakt.
25/11/24
Zomervakantieplannen van Nederlanders: de eerste insights
Gaan Nederlanders in zomer van 2025 weer zo massaal op vakantie? En wanneer nemen ze de beslissing? Trends & Tourism zocht het uit.
25/11/24
Exclusief voor leden
Airbnb draag bij aan herstel Nederlandse molens
Tijdens de jaarlijkse Molencontactdag in Soest zijn drie molenprojecten in Lonneker, Grathem en Groningen beloond met een totaalbedrag van 22.500 euro uit het recent opgerichte Molenerfgoedfonds. Dit fonds is een samenwerking tussen Airbnb en De Hollandsche Molen.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?
22/11/24
Vlonderpad in Pannenhoef
Brabants Landschap heeft in natuurgebied De Pannenhoef een nieuw vlonderpad aangelegd. De vele bezoekers van de Pannenhoef weten het maar al te goed, het gebied is vaak nat en de paden modderig.
22/11/24
LEADER Oost-Groningen stimuleert lokale initiatieven
Een nieuwe bakkerij met brasserie in Scheemda, een avontuurlijke beleefroute bij Bourtange en een moderne speeltuin in Boven Pekela: deze projecten, en nog 18 andere, ontvangen een financiële injectie van LEADER Oost-Groningen.

||| Agenda |||

28/11/24
28/11/24 t/m 28-11-24: Toeristische Ontmoetingsdag
Op donderdag 28 november organiseren Impuls Zeeland en het HZ Kenniscentrum Kusttoerisme de Toeristi...
29/11/24 t/m 30-11-24
29/11/24 t/m 30-11-24: BuitenlandBeurs
Op 29 en 30 november wordt in de Utrechtse jaarbeurs de BuitenlandBeurs georganiseerd. Dit evenement...
03/12/24
03/12/24 t/m 03-12-24: Marketing Zaanstreek Presents
Op dinsdag 3 december, presenteert Marketing Zaanstreek haar nieuwe meerjarenstrategie. Locatie is d...