Geplaatst op: 25-02-2019
Auteur: Redactie
PleisureWorld NRIT

Hildegard Assies nieuwe directeur Citymarketing Breda

Hildegard Assies nieuwe directeur Citymarketing Breda
Hildegard Assies

Citymarketing Breda heeft een nieuwe directeur. Hildegard Assies neemt het stokje over van Janine Bos die als interim-directeur het afgelopen jaar de nieuwe citymarketing organisatie heeft vormgegeven.


Breda kan in de ogen van Hildegard wel een wat duidelijker profiel gebruiken: "Met alleen een gezellige, mooie stad komen we er niet. De stad heeft haar ambitie uitgesproken, nu de taak om dat te concretiseren en de trots van de Bredanaar te delen met de buitenwereld."

Frisse blik

 

Hildegard is nog niet bekend met en in Breda, maar daarvan ziet ze zelf ook de voordelen. "Ik kan met een frisse blik naar Breda kijken, zoals een bezoeker die voor de eerste keer de stad bezoekt. Wel is het belangrijk om de hartslag van de stad te gaan voelen om zo samen te bouwen aan een leefbare en aantrekkelijke stad.”

Over Hildegard Assies

 

Hildegard Winnubst–Assies is geboren en getogen in Drenthe en inmiddels getrouwd met, zoals ze het zelf zegt, een geweldige Brabander. Ze heeft een achtergrond in de positionering en ontwikkeling van winkelgebieden op onder andere Schiphol en vele internationale luchthavens. Hier is de basis ontstaan voor haar passie en ontwikkeling als het gaat om denken en handelen vanuit (internationale) doelgroepen en hun drijfveren, samenwerken met diverse stakeholders en het positioneren van een steden.


Het vele reizen heeft Hildegard's passie voor steden doen groeien. Wat maakt dat bepaalde steden en plekken je bij blijven? Wat maakt plekken aantrekkelijk, leefbaar en ‘gezellig’? Wat maakt dat je terugkomt? Mensen spelen hierbij een cruciale rol maar zeker ook de wijze waarop een stad of een plek wordt gebruikt en beleefd. De afgelopen jaren heeft ze met haar bureau UrbanRetail onder andere klantbelevingsconcepten ontwikkeld voor gemeentes en de vastgoed- en bouwsector.

Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, citymarketing, noord-brabant

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.