TUI wil 100 eigen hotels onder één brand
TUI Blue wordt het wereldwijde flagship hotelmerk van de TUI Group. Het bedrijf wil het aantal eigen hotels sterk laten groeien, van de huidige tien naar ongeveer 100 hotels in 2020. Daarmee bevestigd TUI de trend dat veel reisbedrijven de hele verticale reiskolom willen bezitten, van boekingskanaal, tot transport en verblijf.TUI wil TUI Blue in de komende jaren uitbouwen tot 's werelds grootste merk voor vakantiehotels. De huidige hotelconcepten TUI Sensimar, TUI Family Life en TUI Blue zullen vanaf zomer 2020 onder de over...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Horeca, Reis & vervoer
Trefwoorden: reisbranche, touroperator, horeca, hotels