NBTC Holland Marketing met 62 partners op ITB

NBTC Holland Marketing staat samen met 62 partners op op ’s werelds grootste travel trade beurs in Berlijn: ITB. Tijdens de ITB brengen de Nederlandse partners in de Holland Stand het toeristische aanbod van Nederland onder de aandacht.
De ITB staat voor wat betreft de Nederlandse deelname dit jaar in het teken van het themajaar ‘Rembrandt & de Gouden Eeuw’ 2019. Negen Nederlandse steden vertellen het verhaal van de Gouden Eeuw, de eeuw die Nederland kenmerkte in kunst en architectuur. "Ook geven we bezoekers een vooruitblik in het themajaar van 2020 ’75 jaar vrijheid’. Zowel in 2019 als 2020 zal een groot aantal activiteiten plaatsvinden, aansprekend voor een breed palet aan doelgroepen. Het uitgangspunt is een divers programma rondom het thema vrijheid, waarin verleden, heden en toekomst een plek krijgen,” aldus Jurriaan de Mol, directeur Partnership Development NBTC.
Iedereen is van harte welkom in hal 10.2 waar de Holland Stand zich bevindt met standnummer 102. De ITB duurt nog tot en met 10 maart 2019.
Trefwoorden: toerisme, vakanties, beurzen