Nationale Week zonder Vlees pakt breed de aandacht
Met 57.600 ingeschreven deelnemers eindigde zondag 17 maart de tweede editie van de Nationale Week Zonder Vlees. Met dit aantal verdubbelt de actieweek bijna de impact ten opzichte van vorig jaar en kan het opnieuw een succes genoemd worden. De boodschap van de campagne bereikte nog veel meer Nederlanders dan zich inschreven. Tijdens de vakbeurs Horecava liet de organisatie al weten dat het aantal partners flink was uitgebreid. De partners zorgen voor meer groei en aandacht.
Breed onder de aandacht
De aanhoudende stroom van media-aandacht, de drukbezochte pop-up store op Utrecht Centraal, ruim 10.800 posts op Social Media en de kamervragen van Esther Ouwehand (PvdD), laten zien dat de Nationale Week Zonder Vlees opnieuw het gesprek van de week was in Nederland. Isabel Boerdam, initiatiefnemer: "Op basis van de resultaten van vorig jaar weten we dat bijna de helft van de deelnemers ook na de week structureel minder vlees zal eten. Stap voor stap maken we een wezenlijk verschil. We streven ernaar het meest impactvolle minder vlees initiatief van Nederland te zijn.” >>>Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Evenementen, Horeca, Leisure, Marketing
Trefwoorden: trend, vegetarisch, vega, duurzaam