De kracht van Oost
Samenwerking moet grensontkennend zijn
Rob van der Laan / MarketingOost In november wist MarketingOost namens het samenwerkingsverband van de negen Hanzesteden de Zet je Regio op de Kaart Award 2018 te winnen. De jury kende de award mede toe vanwege de sterke samenwerking binnen de Hanzesteden. De rol van de destinatiemarketingorganisaties verandert. Rinze Kaatman laat zien hoe hechte samenwerking evolueert op regionaal niveau.De afgelopen jaren heeft de toerist steeds beter de weg naar ons land weten te vinden. Periodiek horen we over de toename van het aantal overnachtingen en de groeiende str...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform. Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Trefwoorden: marketing, toerisme, recreatie vvv, overijssel
|
|
25/12/24
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
|
16/12/24
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
|
16/12/24
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
|
16/12/24
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
|
11/12/24
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
|
06/12/24
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
|
06/12/24
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
|
04/12/24
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
|
Momenteel geen berichten aanwezig.
|