Bezoekersdata verzamelen met Citybeacons
Eindhoven gidsland
In Eindhoven staan sinds een paar jaar zo’n 20 opvallende Citybeacons. Dit is een in Eindhoven ontwikkeld multifunctioneel en interactief informatiesysteem dat zowel informatie zendt als ontvangt. Dat maakt de beacons voor zowel toeristen als beleidsmakers interessant. Het idee voor Citybeacon komt voort uit de wildgroei in de fysieke infrastructuur van de stad. In elke stad bevinden zich camera’s, informatieborden, bewegwijzeringsborden, wifi-antennes, advertentieruimten en videoschermen. De verschillende functies van d...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Evenementen, Marketing, Onderzoek
Trefwoorden: marketing, gastheerschap, vvv, noord-brabant, onderzoek, evenementen, crowdcontrol