Geplaatst op: 29-03-2019
Auteur: Marc Gerlings

TUI publieksprijs beste webwinkel reizen Corendon krijgt vakjury achter zich

TUI publieksprijs beste webwinkel reizen Corendon krijgt vakjury achter zich
Ana Henriques, Manager Branding & Campaigns TUI Nederland en Edwin Hof, Digital Director E-Commerce TUI Group & Benelux.

Tijdens het Shopping Awards Gala gisteravond in Grand Hotel Huis ter Duin, ontving touroperator TUI de Publieksprijs XL voor de beste webwinkel in de categorie Vakanties & Reistickets. Edwin Hof, Digital Director E-commerce TUI Group & Benelux, nam de award in ontvangst. Maar de vakjury wees Corendon aan als winnaar in de categorie Travel & Leisure.


Edwin Hof: "Voor het tweede jaar op rij beloont de klant ons met deze mooie publieksprijs. We zijn hier extra trots op omdat het een echte publieksprijs is,tot stand gekomen op basis van uitgebreid klantonderzoek. Het is een beloning voor alle collega’s die elke dag werken aan het verbeteren van de digitale klantervaring op alle devices, van onze mobiele website tot aan de native app. Deze prijs motiveert enorm om de verbetering van de digitale klantervaring nog verder te accelereren.”


Shopping Awards
De Shopping Awards worden jaarlijks uitgereikt aan e-commercebedrijven die het beste scoren in hun vakgebied of categorie. Met de uitreiking van de awards beoogt de Stichting Shopping Awards een positieve bijdrage te leveren aan(e-)retail in Nederland. De Publieksprijzen XL werden uitgereikt in 11 productcategorieën. De winnaars zijn tot stand gekomen op basis van klantonderzoek onder klanten die een online aankoop deden in een webwinkel, online instore en/of via een app.

Trefwoorden: reizen, web, internet, sales, boeking

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.