Geplaatst op: 03-04-2019
Auteur: Marc Gerlings

Juweeltje in de reiswereld

Juweeltje in de reiswereld
Foto: TUI

Appartementen & Bungalows Barbacan op Gran Canaria zijn niet alleen heel bekend in de reiswereld, maar vooral ook zeer geliefd bij de vakantiegangers. Het complex in Playa del Inglés werd geopend in 1980 en heeft sindsdien, met een korte onderbreking, altijd in het aanbod van Arke en vervolgens TUI gestaan. Niet verwonderlijk gezien de band tussen de eigenaars, de familie Fransen, en het reisbedrijf. Barbacan is overigens vernoemd naar Barbara Fransen.


Barbara Fransen werd voor de feestelijke ondertekening ontvangen in het nieuwe pand van TUI in Rijswijk. Arjan Kers, General manager TUI Nederland: "Barbacan is een juweeltje in de reiswereld. Wanneer je al zo veel jaren als topaccommodatie meedraait en reizigers aan je blijft binden, is dat een prestatie van formaat. We zijn er trots op Barbacan ook de komende jaren weer exclusief aan onze reizigers te kunnen aanbieden.”


Wat zorgt er voor dat Barbacan al jaren een van de meeste geliefde accommodaties op Gran Canaria is? Klantenreviews zijn hoog, het wordt zelfs beoordeeld met een 8,9! Geroemd worden de maaltijden, de gastvrijheid, de ruime kamers en de centrale ligging. Veel vakantiegangers komen er jaarlijks terug. Het complex wordt ook goed onderhouden met regelmatige renovaties. Dit jaar worden de bungalows en appartementen, in delen, ook voorzien van een nieuwe uitstraling.



Trefwoorden: reizen, hotel, vakantie, toerisme

CELTH
 




   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

26/11/24
KLM wil lonen bevriezen
Terwijl de wereld om ons heen snel verandert, van wereldwijde verkiezingen tot razendsnelle AI-ontwikkelingen en stijgende kosten, wordt de drang om te ontsnappen sterker dan ooit. Toch willen reizigers zich niet zomaar afsluiten, blijkt uit onderzoek van Booking.com; in plaats daarvan zoeken ze juist naar diepere verbindingen, betekenisvolle ervaringen en avonturen die hen laten herontdekken wat reizen voor hen betekent.
26/11/24
Exclusief voor leden
KLM werkt samen met Kolet voor internet op reis
Sinds 25 november biedt KLM in samenwerking met Kolet, een Franse specialist in eSIM-technologie, een oplossing aan voor betaalbaar internet op de reisbestemming in meer dan 190 landen wereldwijd.
25/11/24
Publieksstemming open voor Parkvakanties Awards 2025
De Parkvakanties Awards 2025 is van start. Op het grootste vakantieparkenplatform van Nederland zijn de genomineerde vakantieparken en aanbieders bekendgemaakt.
25/11/24
Zomervakantieplannen van Nederlanders: de eerste insights
Gaan Nederlanders in zomer van 2025 weer zo massaal op vakantie? En wanneer nemen ze de beslissing? Trends & Tourism zocht het uit.
25/11/24
Exclusief voor leden
Airbnb draag bij aan herstel Nederlandse molens
Tijdens de jaarlijkse Molencontactdag in Soest zijn drie molenprojecten in Lonneker, Grathem en Groningen beloond met een totaalbedrag van 22.500 euro uit het recent opgerichte Molenerfgoedfonds. Dit fonds is een samenwerking tussen Airbnb en De Hollandsche Molen.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?
22/11/24
Vlonderpad in Pannenhoef
Brabants Landschap heeft in natuurgebied De Pannenhoef een nieuw vlonderpad aangelegd. De vele bezoekers van de Pannenhoef weten het maar al te goed, het gebied is vaak nat en de paden modderig.
22/11/24
LEADER Oost-Groningen stimuleert lokale initiatieven
Een nieuwe bakkerij met brasserie in Scheemda, een avontuurlijke beleefroute bij Bourtange en een moderne speeltuin in Boven Pekela: deze projecten, en nog 18 andere, ontvangen een financiële injectie van LEADER Oost-Groningen.

||| Agenda |||

28/11/24
28/11/24 t/m 28-11-24: Toeristische Ontmoetingsdag
Op donderdag 28 november organiseren Impuls Zeeland en het HZ Kenniscentrum Kusttoerisme de Toeristi...
03/12/24
03/12/24 t/m 03-12-24: Marketing Zaanstreek Presents
Op dinsdag 3 december, presenteert Marketing Zaanstreek haar nieuwe meerjarenstrategie. Locatie is d...