Geplaatst op: 09-04-2019
Auteur: Redactie
PleisureWorld NRIT

RED Online Marketing beste Fullservice Digital Agency van Nederland

RED Online Marketing beste Fullservice Digital Agency van Nederland
Het in onze branche bekende online marketing bureau RED Online Marketing is uitgeroepen tot beste Fullservice Digital Agency. Deze prijs wordt jaarlijks uitgegeven door het vakblad Emerce. RED Online Marketing werkt uitsluitend voor klanten in de reis- en recreatiebranche.

Eigenaar Roy Platje is erg trots ‘’Wat een prachtig nieuws! Ik vind dit een mooie waardering van onze klanten. Ik ben super trots op ons team dat we dit hebben kunnen bereiken. In 2019 zijn we gestart met veel nieuwe klanten en is ons team flink uitgebreid. Deze prijs is een mooie waardering om de groei van RED voor te zetten.’’


Emerce100

RED online marketing voert met 6 sterren de lijst aan in de categorie Digital Marketingbureaus. Emerce100 is een imago-onderzoek waarbij beslissers, die werkzaam zijn in de online marketing, ICT en e-business, dienstverleners zoals RED beoordelen. Het maximaal haalbare aantal sterren voor dit onderzoek is 6 sterren. Er zijn 4 onderdelen waar de deelnemende bedrijven op beoordeeld worden, namelijk:

  • Kennis/know-how
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Betrouwbaarheid
  • Flexibiliteit

RED online marketing

De Emerce100 is een uitstekend middel waar bedrijven hun keuze van laten afhangen bij het kiezen van een online marketing dienstverlener. Deze prijs draagt daardoor bij aan de bekendheid van RED als Online Marketing bureau. RED Online Marketing voert sinds 2006 online campagnes uit voor uitsluitend bedrijven in de reis- en recreatiebranche in Nederland, België en Duitsland.


De 13 medewerkers hebben zowel een Nederlandse als een Duitstalige achtergrond en houden zich bezig met Google Ads, Bing Ads (SEA), Facebook Ads, Email marketing, Affiliate marketing, Copywriting en strategisch advies.

Link: https://redonlinemarketing.nl
Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, online marketing

CELTH
 




   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

29/11/24
Exclusief voor leden
Tweede editie van Light Safari na eerste succesvolle editie
De tweede editie van Light Safari in Safaripark Beekse Bergen is van start gegaan. Vorig jaar trok het evenement meer dan 185.000 bezoekers en dit jaar belooft het nog spectaculairder te worden.
29/11/24
Recreatie- en natuurgebied Marickenland van start
Na jaren van voorbereiding start de inrichting van de eerste 150 hectare natuur in Marickenland in gemeente Ronde Venen. In dit gebied is ook veel aandacht voor recreatie met wandelpaden en een natuurspeelplaats.
29/11/24
Inspiratie- en netwerkreis voor vrijetijdssector naar Wereld Expo in Japan
Van 13 april tot 13 oktober 2025 vindt de wereldtentoonstelling Expo 2025 plaats in Osaka. Daarom organiseert Richard de Bruin voor Nederlandse vrijetijdsondernemers een 6-daagse inspiratie- en netwerkreis naar Japan.
29/11/24
Onderzoek naar gevolgen ravijnjaar voor toerisme en recreatie van start
Wat betekent het zogenaamde ravijnjaar 2026 voor Nederlandse gemeenten op beleidsterrein toerisme en recreatie? Dat gaat Leisurebrains samen met Markteffect onderzoeken. Zij doen daartoe een oproep aan wethouders en beleidsmedewerker bij gemeenten.
29/11/24
Acceleratieprogramma voor innovatie zakelijke evenementen van start
Het Acceleratie Programma van het EU-gefinancierde project ‘BEFuture’ heeft 30.000 euro per project beschikbaar voor Nederlandse innovaties die de technologische en duurzame transitie in de zakelijke evenementen sector ondersteunen.
29/11/24
Kennisinstellingen samen aan de slag met duurzame gastvrije transities
Het Regieorgaan SIA heeft het SPRONG-programma Gastvrije Transities goedgekeurd en een subsidie van twee miljoen euro toegekend. De nieuwe SPRONG-groep werkt in vier regionale transitiearena’s aan de thema’s klimaatneutraal, brede welvaart, healthy region en regeneratieve gebiedsontwikkeling.
29/11/24
Zeeland presenteert de gast van de toekomst
Tijdens de Toeristische Ontmoetingsdag 2024 in Zeeland stond het thema ‘De Gast van de Toekomst’ centraal. Diana Korteweg Maris van het HZ Kenniscentrum Kusttoerisme presenteerde het onderzoek ‘De gast van de toekomst in Zeeland in 20240’.
28/11/24
Exclusief voor leden
Certificaat SDG doelen voor Center Parcs
Center Parcs Europe heeft het SDG Pioneer-certificaat van de Verenigde Naties ontvangen voor de 29 Europese parken. Een belangrijke stap voor de duurzame ontwikkeling van deze keten.

||| Agenda |||

03/12/24
03/12/24 t/m 03-12-24: Marketing Zaanstreek Presents
Op dinsdag 3 december, presenteert Marketing Zaanstreek haar nieuwe meerjarenstrategie. Locatie is d...
08/01/25 t/m 09-01-25
08/01/25 t/m 09-01-25: Travel Trade Days
Va­kan­tie­beurs is het grootste rei­seve­ne­ment van het jaar, al meer dan 50 jaar bekend in ...
12/02/25 t/m 13-02-25
12/02/25 t/m 13-02-25: Recreatie Next Level: dé next step naar inspiratie & kennis voor de recreatieprofessional
Recreatie Next Level is dé next step naar inspiratie en kennis voor de (toekomstige) rec...
20/03/25
20/03/25 t/m 20-03-25: Trendcongres Toerisme 2024: Toerisme in Transformatie: Business as Unusual
Op donderdag 20 maart 2025 organiseert NRIT in samenwerking met de opleidingen Tourism Management we...