Geplaatst op: 09-04-2019
Auteur: Redactie
PleisureWorld NRIT

RED Online Marketing beste Fullservice Digital Agency van Nederland

RED Online Marketing beste Fullservice Digital Agency van Nederland
Het in onze branche bekende online marketing bureau RED Online Marketing is uitgeroepen tot beste Fullservice Digital Agency. Deze prijs wordt jaarlijks uitgegeven door het vakblad Emerce. RED Online Marketing werkt uitsluitend voor klanten in de reis- en recreatiebranche.

Eigenaar Roy Platje is erg trots ‘’Wat een prachtig nieuws! Ik vind dit een mooie waardering van onze klanten. Ik ben super trots op ons team dat we dit hebben kunnen bereiken. In 2019 zijn we gestart met veel nieuwe klanten en is ons team flink uitgebreid. Deze prijs is een mooie waardering om de groei van RED voor te zetten.’’


Emerce100

RED online marketing voert met 6 sterren de lijst aan in de categorie Digital Marketingbureaus. Emerce100 is een imago-onderzoek waarbij beslissers, die werkzaam zijn in de online marketing, ICT en e-business, dienstverleners zoals RED beoordelen. Het maximaal haalbare aantal sterren voor dit onderzoek is 6 sterren. Er zijn 4 onderdelen waar de deelnemende bedrijven op beoordeeld worden, namelijk:

  • Kennis/know-how
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Betrouwbaarheid
  • Flexibiliteit

RED online marketing

De Emerce100 is een uitstekend middel waar bedrijven hun keuze van laten afhangen bij het kiezen van een online marketing dienstverlener. Deze prijs draagt daardoor bij aan de bekendheid van RED als Online Marketing bureau. RED Online Marketing voert sinds 2006 online campagnes uit voor uitsluitend bedrijven in de reis- en recreatiebranche in Nederland, België en Duitsland.


De 13 medewerkers hebben zowel een Nederlandse als een Duitstalige achtergrond en houden zich bezig met Google Ads, Bing Ads (SEA), Facebook Ads, Email marketing, Affiliate marketing, Copywriting en strategisch advies.

Link: https://redonlinemarketing.nl
Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, online marketing

CELTH
 




   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

26/11/24
KLM wil lonen bevriezen
Terwijl de wereld om ons heen snel verandert, van wereldwijde verkiezingen tot razendsnelle AI-ontwikkelingen en stijgende kosten, wordt de drang om te ontsnappen sterker dan ooit. Toch willen reizigers zich niet zomaar afsluiten, blijkt uit onderzoek van Booking.com; in plaats daarvan zoeken ze juist naar diepere verbindingen, betekenisvolle ervaringen en avonturen die hen laten herontdekken wat reizen voor hen betekent.
26/11/24
Exclusief voor leden
KLM werkt samen met Kolet voor internet op reis
Sinds 25 november biedt KLM in samenwerking met Kolet, een Franse specialist in eSIM-technologie, een oplossing aan voor betaalbaar internet op de reisbestemming in meer dan 190 landen wereldwijd.
25/11/24
Publieksstemming open voor Parkvakanties Awards 2025
De Parkvakanties Awards 2025 is van start. Op het grootste vakantieparkenplatform van Nederland zijn de genomineerde vakantieparken en aanbieders bekendgemaakt.
25/11/24
Zomervakantieplannen van Nederlanders: de eerste insights
Gaan Nederlanders in zomer van 2025 weer zo massaal op vakantie? En wanneer nemen ze de beslissing? Trends & Tourism zocht het uit.
25/11/24
Exclusief voor leden
Airbnb draag bij aan herstel Nederlandse molens
Tijdens de jaarlijkse Molencontactdag in Soest zijn drie molenprojecten in Lonneker, Grathem en Groningen beloond met een totaalbedrag van 22.500 euro uit het recent opgerichte Molenerfgoedfonds. Dit fonds is een samenwerking tussen Airbnb en De Hollandsche Molen.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?
22/11/24
Vlonderpad in Pannenhoef
Brabants Landschap heeft in natuurgebied De Pannenhoef een nieuw vlonderpad aangelegd. De vele bezoekers van de Pannenhoef weten het maar al te goed, het gebied is vaak nat en de paden modderig.
22/11/24
LEADER Oost-Groningen stimuleert lokale initiatieven
Een nieuwe bakkerij met brasserie in Scheemda, een avontuurlijke beleefroute bij Bourtange en een moderne speeltuin in Boven Pekela: deze projecten, en nog 18 andere, ontvangen een financiële injectie van LEADER Oost-Groningen.

||| Agenda |||

28/11/24
28/11/24 t/m 28-11-24: Toeristische Ontmoetingsdag
Op donderdag 28 november organiseren Impuls Zeeland en het HZ Kenniscentrum Kusttoerisme de Toeristi...
03/12/24
03/12/24 t/m 03-12-24: Marketing Zaanstreek Presents
Op dinsdag 3 december, presenteert Marketing Zaanstreek haar nieuwe meerjarenstrategie. Locatie is d...