Geplaatst op: 11-04-2019
Auteur: Ton Vermeulen
PleisureWorld NRIT

Whooz wint in Emerce Top 100, recreatie wint mee

Whooz wint in Emerce Top 100, recreatie wint mee

Whooz heeft in de Emerce Top 100 de eerste  plaats behaald in de categorie Data suppliers. Als enige segmentatiespecialist geven ze inzicht in de kenmerken, interesses en gedragingen van alle 7,7 miljoen huishoudens die Nederland op dit moment telt.


Voor de recreatie heeft Whooz samen met Pleisureworld NRIT de Smart Data Module ontwikkeld waarmee bedrijven in onze branche hun klanten beter in kaart kunnen brengen. Op de Vakdag Het vakantiepark van de toekomst geeft Jan Louwris een uitgebreide presentatie over de mogelijkheden in de recreatie van deze module.


Op 14 februari heeft Whooz haar gloednieuwe Whize segmenten gelanceerd waarin zij Nederland van scratch heeft gesegmenteerd, iets wat zij ongeveer elke 7 jaar doen.


"Deze award is een fantastisch resultaat voor ons team met deze  hoge beoordeling van onze klanten, prospects en partners.", schrijft Whooz enthousiast in een reactie. "Wij willen ze dan ook heel erg bedanken voor hun stemmen. Wanneer je als winnaar uit de bus komt, schept dat natuurlijk verplichtingen. Het is dan ook aan ons om continu te blijven innoveren, het serviceniveau hoog te houden, nieuwe data toe te voegen en daarmee elk kwartaal weer de beste Whize segmentatie en data te creëren. Voor ons legt dit de lat nog hoger om volgende jaar alle sterren te scoren en nog meer klanten met onze Whize segmenten te laten werken.”

Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, klanten, segmentatie, klankdata

CELTH
 




   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

26/11/24
KLM wil lonen bevriezen
Terwijl de wereld om ons heen snel verandert, van wereldwijde verkiezingen tot razendsnelle AI-ontwikkelingen en stijgende kosten, wordt de drang om te ontsnappen sterker dan ooit. Toch willen reizigers zich niet zomaar afsluiten, blijkt uit onderzoek van Booking.com; in plaats daarvan zoeken ze juist naar diepere verbindingen, betekenisvolle ervaringen en avonturen die hen laten herontdekken wat reizen voor hen betekent.
26/11/24
Exclusief voor leden
KLM werkt samen met Kolet voor internet op reis
Sinds 25 november biedt KLM in samenwerking met Kolet, een Franse specialist in eSIM-technologie, een oplossing aan voor betaalbaar internet op de reisbestemming in meer dan 190 landen wereldwijd.
25/11/24
Publieksstemming open voor Parkvakanties Awards 2025
De Parkvakanties Awards 2025 is van start. Op het grootste vakantieparkenplatform van Nederland zijn de genomineerde vakantieparken en aanbieders bekendgemaakt.
25/11/24
Zomervakantieplannen van Nederlanders: de eerste insights
Gaan Nederlanders in zomer van 2025 weer zo massaal op vakantie? En wanneer nemen ze de beslissing? Trends & Tourism zocht het uit.
25/11/24
Exclusief voor leden
Airbnb draag bij aan herstel Nederlandse molens
Tijdens de jaarlijkse Molencontactdag in Soest zijn drie molenprojecten in Lonneker, Grathem en Groningen beloond met een totaalbedrag van 22.500 euro uit het recent opgerichte Molenerfgoedfonds. Dit fonds is een samenwerking tussen Airbnb en De Hollandsche Molen.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?
22/11/24
Vlonderpad in Pannenhoef
Brabants Landschap heeft in natuurgebied De Pannenhoef een nieuw vlonderpad aangelegd. De vele bezoekers van de Pannenhoef weten het maar al te goed, het gebied is vaak nat en de paden modderig.
22/11/24
LEADER Oost-Groningen stimuleert lokale initiatieven
Een nieuwe bakkerij met brasserie in Scheemda, een avontuurlijke beleefroute bij Bourtange en een moderne speeltuin in Boven Pekela: deze projecten, en nog 18 andere, ontvangen een financiële injectie van LEADER Oost-Groningen.

||| Agenda |||

28/11/24
28/11/24 t/m 28-11-24: Toeristische Ontmoetingsdag
Op donderdag 28 november organiseren Impuls Zeeland en het HZ Kenniscentrum Kusttoerisme de Toeristi...
03/12/24
03/12/24 t/m 03-12-24: Marketing Zaanstreek Presents
Op dinsdag 3 december, presenteert Marketing Zaanstreek haar nieuwe meerjarenstrategie. Locatie is d...